Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu kämppiksen huoneesta kantautuva imelä kusen tuoksu?

Vierailija
26.03.2016 |

Voiko sen hiki olla vaan niin kamalan hajuista, vai mikä syynä? Käy tietääkseni ainakin lähes päivittäin suihkussa. Ei tee fyysistä työtä... Ei makaa sängyssä päivät pitkät. Mistä helvetistä se järkky haju tulee? Huoneemme ovat kaiken lisäksi vierekkäin, eli joudun aina huoneeseen mennessäni ja sieltä tullessani haistelemaan kusta. Oksettaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikkoSori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä nuori tyyppi kuitenkin alle 23v... vaikee uskoa, että sillä olis virtsankarkailuongelmia. Mut kaikki varmaan on mahdollista.

ap

Hei, minulla on ollut virtsankarkailua yöaikaan 20v asti ja kyseessä on jonkinlainen hormonaalinen häiriö. Uusin patjoja ja liinoja kuukausittain, mutta tottakai se aina vahingon sattuessa vähän haisee. Pahoittelen tilannetta, jolle en voi mitään. T:virtsanhajuinen kämppis

Et varmastikaan ole mun kämppis, mutta voitko tehdä sen palveluksen, ettet pitäisi huoneen ovea auki 24/7. Se haju nimittäin valuu sieltä ovenraosta. Ikkuna auki ja huoneen ovi kiinni. Kiitos!

ap

Vierailija
22/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, että en ole huomannut kusen hajua itse ihmisessä. Haju tulee pelkästään huoneesta. Huoneessa asui ennen toinen henkilö ja tällöin ongelmaa ei ollut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jalkasieni.

Vierailija
24/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leikkii huoneessaan pissaleikkejä. Kusee siellä päälleen oikein kaaressa. Hänellä on pissa fetissi.

Vierailija
25/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee tussun huonosti.

Vierailija
26/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kosteusvaurioita? Jotkin homeet haisevat virtsalta. Mikäli homeita, lähtekää äkkiä pois ja polttakaa huonekalut jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan