Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi et saa haluamaasi naista

Vierailija
26.03.2016 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naama riitä.

Vierailija
2/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kiltti :(

Hän hakee jännitystä elämäänsä miehiltä, jotka pettävät ja kaltoinkohtelevat häntä, minä toimin sitten emotionaalisena tamppoonina kenen olkapäätä vasten on hyvä itkeä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehen puolesta, joka jaksoi toivoa suhdetta kanssani useamman vuoden ajan. Vaikka pidin paljon hänestä ja arvostin hänessä monia hienoja ominaisuuksia, niin minun puoleltani suhteessa ei ollut lainkaan fyysistä vetovoimaa. Sitä ei vain voi teeskennellä, enkä voinut väkisin alkaa seurustelemaan veljeltäni tuntuvan ihmisen kanssa.

Vierailija
4/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahat riitä. Siis siihen, että pääsisi turvamiesten ohi puhe-etäisyydelle.

Vierailija
5/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen liian täydellinen mies. Olen komea, miellyttävä, hienostunut, luotettava, rehellinen, koulutettu, fiksu, varakas, hyvästä perheestä, pitkä, lihaksikas, urheilullinen, sivistynyt, älykäs, hauska, huumorintajuinen, empaattinen, sympaattinen, jännittävä, kohtelias... Jotain varmaankin vielä unohtui, palaan asiaan kun muistuu mieleen. Ai niin, ehdottoman todellisuudentajuinen, tervejärkinen ja rehellinen siis olen.

Mutta niin, en ymmärrä, miksi naiset kaihtavat minua, vaikka vastimukseni ovat tosi kohtuulliset: Naisen tarvitsee vain olla pehmeä, hoikka, jäntevä, pitkähiuksinen (blondius plussaa), korkeintaan 21-vuotias, korkeintaan 165 cm pitkä, kaunis, söpö, sievä, siveä, neitsyt, kiinnostunut seksistä (miehen miellyttämisestä, ei omasta nautinnostaan), sanoinko jo että neitsyt, tykätä laittautua miestä varten mutta olla luonnollinen, rakastaa kotitöitä ja miehen palvelemista, puhua vähän, kuunnella ihaillen miehen jorinoita, maksaa omat ja mielellään miehenkin kulut, kehua miestä, isotissinen, tiukka, muodokasperäinen mutta siis huom. erittäin hoikka, käyttää korkokenkiä ja hameita tai sieviä mekkoja. Niin ja siis ehdottomasti pitää olla nuori, kaunis ja hoikka. Ja palvelualtis.

Todella kummallista, ettei tällainen uros löydä naista, vaikka ihan tavallinen nainen kelpaisi hyvin. Siis tosin suomalainen nainenhan nyt tietenkin on ruma, ilkeä, tyhmä, kananpersetukkainen siiderivalas, joten venäläinen, virolainen tai ranskalainen pitäisi naiseni olla.

Terveisin kilttimies

Vierailija
6/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen liian täydellinen mies. --

Terveisin kilttimies

Väärin, olet pätkä.

Vierailija
7/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen liian täydellinen mies. Olen komea, miellyttävä, hienostunut, luotettava, rehellinen, koulutettu, fiksu, varakas, hyvästä perheestä, pitkä, lihaksikas, urheilullinen, sivistynyt, älykäs, hauska, huumorintajuinen, empaattinen, sympaattinen, jännittävä, kohtelias... Jotain varmaankin vielä unohtui, palaan asiaan kun muistuu mieleen. Ai niin, ehdottoman todellisuudentajuinen, tervejärkinen ja rehellinen siis olen.

Mutta niin, en ymmärrä, miksi naiset kaihtavat minua, vaikka vastimukseni ovat tosi kohtuulliset: Naisen tarvitsee vain olla pehmeä, hoikka, jäntevä, pitkähiuksinen (blondius plussaa), korkeintaan 21-vuotias, korkeintaan 165 cm pitkä, kaunis, söpö, sievä, siveä, neitsyt, kiinnostunut seksistä (miehen miellyttämisestä, ei omasta nautinnostaan), sanoinko jo että neitsyt, tykätä laittautua miestä varten mutta olla luonnollinen, rakastaa kotitöitä ja miehen palvelemista, puhua vähän, kuunnella ihaillen miehen jorinoita, maksaa omat ja mielellään miehenkin kulut, kehua miestä, isotissinen, tiukka, muodokasperäinen mutta siis huom. erittäin hoikka, käyttää korkokenkiä ja hameita tai sieviä mekkoja. Niin ja siis ehdottomasti pitää olla nuori, kaunis ja hoikka. Ja palvelualtis.

Todella kummallista, ettei tällainen uros löydä naista, vaikka ihan tavallinen nainen kelpaisi hyvin. Siis tosin suomalainen nainenhan nyt tietenkin on ruma, ilkeä, tyhmä, kananpersetukkainen siiderivalas, joten venäläinen, virolainen tai ranskalainen pitäisi naiseni olla.

Terveisin kilttimies

T: miesvihaaja

Vierailija
8/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kilttimies

Väärin, olet pätkä.

Moukka, etkö osaa lukea? Se _pitkä_ lukee tuolla 'hyvän perheen' ja 'lihaksikkaan' välissä!

Vierailija
9/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jännämies.

Vierailija
10/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehen puolesta, joka jaksoi toivoa suhdetta kanssani useamman vuoden ajan. Vaikka pidin paljon hänestä ja arvostin hänessä monia hienoja ominaisuuksia, niin minun puoleltani suhteessa ei ollut lainkaan fyysistä vetovoimaa. Sitä ei vain voi teeskennellä, enkä voinut väkisin alkaa seurustelemaan veljeltäni tuntuvan ihmisen kanssa.

Ei ollut tarpeeksi jännä.

Vierailija
11/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kilttimies

T: miesvihaaja

Vihaan vain jännämiehiä. Tiedoksesi, jos termi on sinulle tyhmyrille kovinkin vieras: ne ovat niitä miehiä, jotka ovat saaneet naisen. Pahimpia ovat ne, jotka ovat saaneet naisIA.

Terveisin kilttimies

Vierailija
12/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kilttimies

Väärin, olet pätkä.

Moukka, etkö osaa lukea? Se _pitkä_ lukee tuolla 'hyvän perheen' ja 'lihaksikkaan' välissä!

Mutta et tarpeeksi pitkä. Tämä selittää *kaiken*.

Vierailija
13/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kilttimies

Väärin, olet pätkä.

Mutta et tarpeeksi pitkä. Tämä selittää *kaiken*.

Olet väärässä. Minä olen 210 cm pitkä, pitäisi riittää naiselle kuin naiselle! Sitäpaitsi peenikseni on 29,5 cm pitkä, ison miehen ranteen paksuinen, sileä ja suora. Että revipä kateellinen rääpäle siitä. (Siis ei peeniksestäni vaan noista kristallinkirkkaista faktoista.)

Vierailija
14/14 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset