Onko italialaiset karismaattisempia kuin suomalaiset?
Kommentit (22)
Siellä on tosi pitkiä ja tosi komeita miehiä.. ja sitten sellaisia pätkiä. Rumia miehiä on tietenkin kans. Osa on keskimäärin karismaattisempia. Ne tosi hyvännäköiset ja hyvinpukeutuvat. Sellaisia tulee harvemmin Suomessa vastaan. Tavikset taas pääosin eivät.
No ei todellakaan. Ei tule edes yhtä mieleen
Eivät. Enemmänkin sellaisia limaisia.
Miehet ovat selvästi komeampia kuin suomalaiset. Tämän voin myöntää miehenä. Jos olisin nainen, yrittäisin etsiä itselleni italialaisen miehen. Niinhän ne tosifeministitkin tekee kuten Anni Sinnemäki.
Ei minusta ja se tavismassa on ihan helvetin rumia, moni kääpiöitä.
Täytyy sanoa että on ne komeat suomalaiset miehetkin ihan pirun harvassa. 60-luvulla niitä vielä oli kun miehet olivat fyysisesti paremmassa kunnossa. Naamatkin näyttivät vielä paremmalta kun ei ollut ylimääräistä läskiä ja turvotusta. Harvassa ovat nykyään ja tyyli on suurimmalla osalla hukassa.
Naisillakin kasvaa viikset.
Tiedättekö miksi italialais miehillä on kultaketju kaulassa?
No tietävät mihin kohtaan lopettavat parranajon.
Havaitsen rasisitisia asenteita italialaisia miehiä kohtaan.
Minä en ymmärrä miksi he eivät käytä sukkia!? Mun mielestä näyttää karmealta kun on puku päällä, tai housujen lahkeet käärityt ja karvaiset nilkat näkyvät.. Se on kuulema erään ip-lehden mukaan tyylikästä. Oli siis kuvia hyvin pukeutuneita italialaismiehistä. Yhdelläkään ei ollut sukkia, vaikka ei sandaalit jalassa.
Kyllähän se aikamoinen pettymys on kun käy maassa ja tajuaa, että eipä niistä komeita ole kuin hyvin pieni osa. Sama juttu naisissa. Enemmistö rumia ja taviksia, paljon lyhyitä ja pulleita omituisen näköisiä miehiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että on ne komeat suomalaiset miehetkin ihan pirun harvassa. 60-luvulla niitä vielä oli kun miehet olivat fyysisesti paremmassa kunnossa. Naamatkin näyttivät vielä paremmalta kun ei ollut ylimääräistä läskiä ja turvotusta. Harvassa ovat nykyään ja tyyli on suurimmalla osalla hukassa.
Ihmiset oli kääpiöitä tuolloin, äitiäni pidettiin tosi pitkänä kun oli 176 cm. Naurattaa itse olen 187 ja isäni ikäiset miehet ovat järjestään minua paljonkin lyhyempiä.
No ei se karisma pelkästä pituudesta ole kiinni.
Napoleonkin oli alle 170 senttinen 168 tarkalleen. Tosin se oli tuolloin keskimääräistä pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset oli kääpiöitä tuolloin, äitiäni pidettiin tosi pitkänä kun oli 176 cm. Naurattaa itse olen 187 ja isäni ikäiset miehet ovat järjestään minua paljonkin lyhyempiä.
Napoleonkin oli alle 170 senttinen 168 tarkalleen. Tosin se oli tuolloin keskimääräistä pidempi mies.
Suomalaiset on elintason kohennuttua kasvaneet pituutta, hyvin ruokitut ja terveet lapset. P-Koreasssa on käynyt aliravitsemuksen myötä niin että E-Korealaiset on keskimitaltaan monta senttiä pidempiä. Joten tuollakin on tekemistä vaikka se ei kaikkea selitä miksi olemme pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on tosi pitkiä ja tosi komeita miehiä.. ja sitten sellaisia pätkiä. Rumia miehiä on tietenkin kans. Osa on keskimäärin karismaattisempia. Ne tosi hyvännäköiset ja hyvinpukeutuvat. Sellaisia tulee harvemmin Suomessa vastaan. Tavikset taas pääosin eivät.
Karismaan tarvitaan älyä ja italialaiset on kyllä umpityhmiä. Ulkonäöllä ei ole oikeastaan mitään tekoa karsimana kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaan tarvitaan älyä ja italialaiset on kyllä umpityhmiä. Ulkonäöllä ei ole oikeastaan mitään tekoa karsimana kanssa
Meinaatko että keskiverto suomijätkä on jotenkin fiksumpi. Suomalaisten ja italialaisten välillä ei juurikaan ole mitään älykkyysosamäärä tai koulutuseroja.
Suomalaiset on tutkitusti Euroopan älykkäin kansa, äly on karismaattista ja älyä löytyy niin miehiltä kuin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoleonkin oli alle 170 senttinen 168 tarkalleen. Tosin se oli tuolloin keskimääräistä pidempi mies.Suomalaiset on elintason kohennuttua kasvaneet pituutta, hyvin ruokitut ja terveet lapset. P-Koreasssa on käynyt aliravitsemuksen myötä niin että E-Korealaiset on keskimitaltaan monta senttiä pidempiä. Joten tuollakin on tekemistä vaikka se ei kaikkea selitä miksi olemme pidempiä.
Ruoka ei kyllä selitä kaikkea ainakaan nykyään suomalaisten keskipituus on noussut viimeiset satavuotta. Kolmessa kymmenessä viimeisessä vuodessa keskipituus on noussut 5 senttiä ja jos muistelen 80 lukua, niin minusta silloin syötiin jopa terveellisemmin kuin nyt.
Ruotsalaisia on pidetty pitkinä ja vaaleina. Ruotsissa keskipituus on kääntynyt laskuun ja suomalaiset ovat jo paljon pidempiä ja suomalaiset ovat aina olleet maailman vaalein kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että keskiverto suomijätkä on jotenkin fiksumpi. Suomalaisten ja italialaisten välillä ei juurikaan ole mitään älykkyysosamäärä tai koulutuseroja.
Mitenkäs kikkelin keskivertopituus, kummalla pidempi nakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoleonkin oli alle 170 senttinen 168 tarkalleen. Tosin se oli tuolloin keskimääräistä pidempi mies.Suomalaiset on elintason kohennuttua kasvaneet pituutta, hyvin ruokitut ja terveet lapset. P-Koreasssa on käynyt aliravitsemuksen myötä niin että E-Korealaiset on keskimitaltaan monta senttiä pidempiä. Joten tuollakin on tekemistä vaikka se ei kaikkea selitä miksi olemme pidempiä.
Ruoka ei kyllä selitä kaikkea ainakaan nykyään suomalaisten keskipituus on noussut viimeiset satavuotta. Kolmessa kymmenessä viimeisessä vuodessa keskipituus on noussut 5 senttiä ja jos muistelen 80 lukua, niin minusta silloin syötiin jopa terveellisemmin kuin nyt.
Ruotsalaisia on pidetty pitkinä ja vaaleina. Ruotsissa keskipituus on kääntynyt laskuun ja suomalaiset ovat jo paljon pidempiä ja suomalaiset ovat aina olleet maailman vaalein kansa.
shhh...toistaseks
Niin, maahanmuuton takia keskipituus on ruotsissa laskussa kun pätkiksia on tullut ulkomailta. Eivät ne valkoisten ruotsalaisten geenit ole mitenkään muuttuneet jos lisääntyvät vain toistensa kanssa.
Rumia ainakin ovat