Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteenne nimestä Petri Erkki Tapio?

Olenko idiootti?
26.03.2016 |

Minun vauvani nimeksi tuli eilen Petri Erkki Tapio.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harvinainen nimi näinä aikoina syntyvälle, sillä se on tyypillinen noin vuonna 1960 syntyneen miehen nimi. Sukunimikierto on 2,5-3 sukupolvea, joten Pentti Olavi alaa taas olla kurantti. Ja tytöillä Leena Inkeri.

Vierailija
2/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on harvinainen nimi näinä aikoina syntyvälle, sillä se on tyypillinen noin vuonna 1960 syntyneen miehen nimi. Sukunimikierto on 2,5-3 sukupolvea, joten Pentti Olavi alaa taas olla kurantti. Ja tytöillä Leena Inkeri.

Sorry, tarkoitin tietysti etunimikierto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki örkki oli jossain lastenohjelmassa :D En olisi itse valinnut noita nimiä kun ne eivät sovi yhtään yhteen. En myöskään laittaisi kolmea nimeä kun niitä on rasittavaa kirjata virallisiin papereihin.

Vierailija
4/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhenteenä PET eli lemmikki englanniksi. Lapsia ei saa tehdä lemmikiksi. Ota vaikka koira jos lemmikkiä kaipaat.

Vierailija
5/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimikokonaisuus, kolme tutunoloista suomalaiseen suuhun sopivaa nimeä. Noel ja Eetu alkaa olla so last season.

Vierailija
6/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmannin kauppakeskuksessa pommin vuonna 2002 räjäyttäneen 19v sekopään etunimet olivat juuri nuo. Minä en ainakaan antaisi pojalleni samoja etunimiä kuin mitä jollain vähämielisellä ja skitsolla pomminrakentajalla on ollut.

Vierailija
7/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. setämies nimi

Vierailija
8/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5