Mielipiteenne nimestä Petri Erkki Tapio?
Minun vauvani nimeksi tuli eilen Petri Erkki Tapio.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Se on harvinainen nimi näinä aikoina syntyvälle, sillä se on tyypillinen noin vuonna 1960 syntyneen miehen nimi. Sukunimikierto on 2,5-3 sukupolvea, joten Pentti Olavi alaa taas olla kurantti. Ja tytöillä Leena Inkeri.
Sorry, tarkoitin tietysti etunimikierto.
Erkki örkki oli jossain lastenohjelmassa :D En olisi itse valinnut noita nimiä kun ne eivät sovi yhtään yhteen. En myöskään laittaisi kolmea nimeä kun niitä on rasittavaa kirjata virallisiin papereihin.
Lyhenteenä PET eli lemmikki englanniksi. Lapsia ei saa tehdä lemmikiksi. Ota vaikka koira jos lemmikkiä kaipaat.
Hyvä nimikokonaisuus, kolme tutunoloista suomalaiseen suuhun sopivaa nimeä. Noel ja Eetu alkaa olla so last season.
Myyrmannin kauppakeskuksessa pommin vuonna 2002 räjäyttäneen 19v sekopään etunimet olivat juuri nuo. Minä en ainakaan antaisi pojalleni samoja etunimiä kuin mitä jollain vähämielisellä ja skitsolla pomminrakentajalla on ollut.
Se on harvinainen nimi näinä aikoina syntyvälle, sillä se on tyypillinen noin vuonna 1960 syntyneen miehen nimi. Sukunimikierto on 2,5-3 sukupolvea, joten Pentti Olavi alaa taas olla kurantti. Ja tytöillä Leena Inkeri.