Luulin nähneeni jo paljon mutta tää meni yli
Oikeesti!!! Nyt tipuin jo kärryiltä. Ymmärrän jotta ihmisillä on outoja perverssejä taipumuksia mutta nyt veti Marja Nordin kyllä pohjat. Outoa mielestäni. Oon vähä järkyttynees mielentilas. http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/munanmaalausta-kuukautisvere…
Kommentit (90)
Lopun alkua on tämä homma. Etenkin se naistenlehdessä männä vuonna retostelu "seksielämäme on mahtavaa" on pomminvarma merkki isoista ongelmista parisuhteessa. Ja yäks, kananmuna ja kuukautisveri. Sjukopervers.
Ihmisestä nyt vaan irtoaa kaikenlaista: hilsettä, virtsaa, sylkeä, rähmää, korvavaikkua, ulostetta, hiuksia, räkämonkuloita, kuukautisverta , spermaa, hikeä, oksennusta, varpaanvälitahnaa, valkovuotoa, finnimätää ja ehkä jotain muutakin. Jos olisin taiteilija, käyttäisin näitä kaikkia materiaaleja luovasti, en kyllä tiedä että miten.
Hyi saakeli, että alkoi oksettamaan. Vaikka nainen olenkin ja kuukautisia pidän ihan luonnollisena asiana.
Verellä ja muilla eritteillä leikkimistä en todellakaan pidä luonnollisena. Ei taida tänään lounas maistua, pitikin avata tuo linkki.
Ällöttävää... Mites olisi sitten paskataide, kusiroiskeillakin voisi saada kivaa maalipintaa... En jaksa edes yrittää ymmärtää.
Haisteleekohan myös Maria käytettyjä kuukautissiteitään niin kuin minä?
Vierailija kirjoitti:
Nordinit "tuntien" en tunne vaan mitä olen julkisuudessa seurannut: he nauravat näille kaikille haukuille.
Ja miksi te hyvät ihmiset tulette tänne huutelemaan "että hitto miten sairasta" ja blaa blaa.
So fucking what?
Ja alapeukkuja kiitos :D :D
Mikä tän sun viestisi pointti oli? Nauravat Nordinit? Siinäpä kikattavat näille kommenteille, koko muu Suomi nauraa heille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordinit "tuntien" en tunne vaan mitä olen julkisuudessa seurannut: he nauravat näille kaikille haukuille.
Ja miksi te hyvät ihmiset tulette tänne huutelemaan "että hitto miten sairasta" ja blaa blaa.
So fucking what?
Ja alapeukkuja kiitos :D :D
Mikä tän sun viestisi pointti oli? Nauravat Nordinit? Siinäpä kikattavat näille kommenteille, koko muu Suomi nauraa heille...
Se että he todennäköisesti paskat välittävät näistä kommenteista täällä :D
Olen itse taiteilija ja aina tämmöisessä kohtaa mietin yhä uudestaan ja uudestaan, että mikä tuollaisesta tekee taidetta? Hyvää pohdintaa, menkat on arvokas asia, mutta taidetta? Ei. Ei taidetta, ei ajatuksena, eikä tekona.
Mutta on Marialla munaa, sen myönnän. Harva uskaltaa laittaa itsensä ja ajatuksensa noin paljaana likoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse taiteilija ja aina tämmöisessä kohtaa mietin yhä uudestaan ja uudestaan, että mikä tuollaisesta tekee taidetta? Hyvää pohdintaa, menkat on arvokas asia, mutta taidetta? Ei. Ei taidetta, ei ajatuksena, eikä tekona.
Mutta on Marialla munaa, sen myönnän. Harva uskaltaa laittaa itsensä ja ajatuksensa noin paljaana likoon.
Ei se sanonutkaan ton munansa olevan taidetta.
Eiks noilla oo varaa vesiväreihin?
Ettei muijan tarvi kaivaa kuukuppiaan esiin emättimestään ja ottaa kuukautisvuotovertaan pääsiäismunan maalaamista varten? Ressukka.
Toki nenästäkin voi kaivaa hauskoja "askarteluhelmiä", ottaa kuvan blogiin ja silleen mikäs siinä jos tykkää tuontyyppisestä, aika äklöstä, luovasta ja taiteellisesta eriteaskartelusta.