Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö mielestänne väärin

Vierailija
19.02.2006 |

Parkkeerasin autoni tien viereen sellaiseen paikkaan, johon autoni mielestäni mahtui, mutta yhtään enempää autoja ei sopinut. Minun ja edessä olevan auton väliin jäi vähän tilaa, koska tilaa oli mielestäni niukasti, parkkipaikka oli liiketalon sisääntuloliittymän vieressä.

Kun tulin takaisin autolle, huomasin että joku oli parkkeerannut uuden bemarinsa vielä oman autoni perään!! Väli oli todella pieni. Hammasta kiristellen rupesin hivuttamaan autoani taskusta ja kun varovasti peruutin, tuntui tömähdys. Kun sain auton pois taskusta, nousin ulos autosta ja katsoin bemarin etupuskuria (maalipinta). Siinä oli jotain jälkiä, mutta oli mahdoton sanoa oliko ne mun auton aiheuttamia. Häivyin paikalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei muista sun rekkaria.

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti oli, kun kerran törmäsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vitutti, että olen köyhä kuin kirkonrotta. Jos jollakulla on varaa isoon bemariin ja menee tuolla lailla ihmisen pussittamaan, niin saa kyllä itse maksaa!!!!!!!!!!!!!! Mitä olis pitäny tehdä? Istua autossa ja odottaa että herra (rouva?) suvaitsee tulla takaisin autolleen.

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kiinni voit saada syytteet rikospaikalta pakenemisesta. Jos katsotaan että sinä aiheutit nuo lommot. Älä aja autolla ollenkaan jos ei ole varaa maksaa korvauksia jos jonkun auton ajat lommoille.

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei tullut mieleenkään että kukaan voisi enää mahtua taakse. Lähinnä yritin itse mennä niin pieneen tilaan etten olis liian lähellä risteystä. Olin ihan äimänä kun huomasin että siihen oli kehdannut joku vielä parkkeerata, persaus puoliksi risteyksen puolella.