Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaslomatodistus ja mikään terveysasema ei auki

Vierailija
26.03.2016 |

Aivan uskomatonta. Oon oksentanut ja ripuloinut koko viime yön, ja tottahan toki mikään terveyspalvely Acutaa ja yksityisiä lukuunottamatta ei ole auki. Koskiklinikalla maksaa tänään lääkärikäynti 65€ plus toimistomaksu 15.50€ ja alle 8h vuorolla minä jään MIINUKSELLE jos sinne menen. Acuta ei tässä tilanteessa vaikuta realistiselta, kun ripulia valuu ihan jatkuvasti, enkä ole ihan varma ollaanko selvillä vesillä yrjöämisenkään kanssa. Miten voi olla tämmöstä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acuta on siis se julkinen teillä päin? Soita sinne ja kysy mitä tehdä?

Vierailija
2/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kunnassa on terveyskeskuspäivystys.. Tai ainakin ns. Sote alueella...

Ei yksityiselle ole pakko mennä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystys?

Vierailija
4/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meet ripuloimaan ja oksentamaan sinne töihin.  Pomo voi samalla arvioida työkyvyn.  Itse en maksaisi euroakaan jostain sairaslomalapusta, mut en ookaan työnsankari.

Vierailija
5/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo terveyspalveluiden päivystysnumeroon, ja sieltä ystävällisesti neuvottiin Acutaan jonoon tai yksityiselle. Tai sitten ilmoitan työnantajalle, etten pääse lääkärille ja otan palkattomana. Vitunjee. 

Vierailija
6/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin jo terveyspalveluiden päivystysnumeroon, ja sieltä ystävällisesti neuvottiin Acutaan jonoon tai yksityiselle. Tai sitten ilmoitan työnantajalle, etten pääse lääkärille ja otan palkattomana. Vitunjee. 

Nyt oikeesti raahaat ittes sinne töihin, niin loppuu työnantajalta tollanen päättömyys.  

Vierailija
7/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acutassa on ainoo päivystys ilmeisesti Tampereella nyt pyhien aikaan. Pakko kai sinne on lähteä. Tekee mieli itkeä, kun siellä menee varmasti monta tuntia. Mä paskon housuihin ihan varmasti.

Vierailija
8/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen välitysfirman kautta töitä, että eipä niitä kauheesti kiinnosta. En viitti mennä ruokaravintolaan ripulitaudissa. Inhoan semmosia, jotka tulee töihin kyseenalaisessa kunnossa ja tartuttaa sitten loputkin. Ihan vissinä juuri sitä perua tämäkin tauti.

Vierailija
9/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei olisi vaihtoehtoja.  Päivystykseen vaan vaikka peet housussa, koska jo ensimmäisestä sairaspoissaolosta on oltava todistus.

Vierailija
10/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Acutassa on ainoo päivystys ilmeisesti Tampereella nyt pyhien aikaan. Pakko kai sinne on lähteä. Tekee mieli itkeä, kun siellä menee varmasti monta tuntia. Mä paskon housuihin ihan varmasti.

Ihan turhaa sinä täällä itket, kun itse suostut tollaseen paskaan.  Jos oot acutassa koko työpäivän, niin mikset samantien mene lusimaan sitä töihin?

Vierailija
11/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen välitysfirman kautta töitä, että eipä niitä kauheesti kiinnosta. En viitti mennä ruokaravintolaan ripulitaudissa. Inhoan semmosia, jotka tulee töihin kyseenalaisessa kunnossa ja tartuttaa sitten loputkin. Ihan vissinä juuri sitä perua tämäkin tauti.

Olet oikeassa, mutta se on työnantajasi ongelma.  Jos hänen mielestään on ok syöttää asiakkaille ripuliruokaa, niin mitä sinä siitä välität?

Vierailija
12/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muita yksityisiä auki? Taannoin ainakin Eurolääkäreillä oli huomattavasti edullisempi palvelu.

Vierailija
13/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä tekeillä joku lakiehdotus, että sairaslomatodistuksen tarvisi vasta kun on kyse yli 3pvän poissaolosta?

Vierailija
14/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Terveystalo Tampere, Rautatienkadulla on auki tänään klo 18.00 asti.

Vierailija
15/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen Tampere auki tänään klo 9.00 - 19.00. Sinne pääsee, sen kun menee.

Vierailija
16/16 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yksityisellä työterveyshuoltoa, joten pitäisi maksaa se vajaa 100e käynnistä. Mun tämän päivän palkka olisi vähän alle 80e. Lähden nyt Acutaan.