Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan rakastunut aikuisena ihan hullun lailla ja

Vierailija
26.03.2016 |

niin, että se on ollut molemminpuolista ja kehittynyt kestävä suhdekin? Onko kenellekään tapahtunut näin 35 ikävuoden jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin kolmekymppisenä ihan silmittömästi, samoin mies minuun. Suhde syntyi, mutta kaatui muutaman vuoden päästä miehen huonojen tapojen (addiktioita) vuoksi. Rakastan yhtä tätä miestä vaikka erosta on jo vuosia. Mies löysi melko nopeasti uuden, en tiedä onko heillä samanlaista rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä! Ero tuli vaikka 20 vuotta ehdittiin olla naimisissa. Olin jo yli 40v. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja kyllä se oli molemmin puolin rakkautta ensi silmäyksellä. Nyt ollaan oltu jo neljä vuotta yhdessä ja edelleen kuin vastarakastuneet :)

Vierailija
4/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 38v ja elämäni paras rakkaus. Kesti 8v, kunnes mies löysi uuden viime vuonna. Nainen on yhtä onnellinen kuin minä aikanaan. Itse tuskin enää luotan yhteenkään mieheen.

Vierailija
5/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin 48-vuotiaana hullun lailla. Menimme naimisiin, ja sitä kesti 6,5 v kunnes mies kuoli yllättäen sänkyyn viereeni. Löysin sitten toisen rakkauden ja avioiduimme. Mutta mies kuoli kotiin, löysin töistä tultuani. Enää en rakastu ikinä, koska en kestä noita menettämisiä. Yksin on parasta olla, vaikka se haikeaa ja yksinäistä välillä onkin. 

Vierailija
6/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rakastuminen katso ikää:) Ja tunteet voi olla ihan yhtä voimakkaita ja vaaleanpunaisia kuin teininäkin. Hyvänä esimerkkinä mun isäni joka rakastui muutama vuosi äidin kuoleman jälkeen 74v:nä. Viimeiset elämänsä 4 vuotta eli upeaa "teinirakkautta" samanikäisen naisystävänsä kanssa. Sitä oli ihana seurata!

Itse olen "löytänyt" nykyisen mieheni kun olin 36v ja tätä on kohta kestänyt 20v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän