Luetellaan karismattomia julkkiksia
Yksi julkkis per viesti.
Nuoli ylös - samaa mieltä
Nuoli alas - eri mieltä
Aloitan: Mikko Kuustonen
Kommentit (63)
Janna, joka on pelkkä ylimeikattu kuori.
En osaa sanoa keillä ei ole karismaa, mutta olen bongannut muutamia isoja rokkitähtiä mm. lentokentällä ja ennen kun olen edes tunnistanut heidät, niin jotenkin havaitsen tietyn energian tai jotain, ehkä sitten sen karisman. Näillä on ollut päällä ihan arkiset vaatteet, eikä mitään näkyvämpää henkilöstöä pörräämässä ympärillä ja käytöskään ei eronnut muista ihmisistä. En usko että joku suomalainen nuori poplaulaja pystyisi aiheuttamaan tuollaista tuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom cruise, juoksee vaa roolit läpi. Ei mitää mielenkiintoa seurata
Kyse oli karismasta, eikä työpanoksesta tai muista arvosteltavista asioista.
Oletko tyhmä? Liittyy samaan asiaan!!!!
No eikä liity ja tuskin kukaan voi sanoa Cruisea epä-karismaattiseksi, oli hänestä mitä mieltä tahansa.
Paljon listassa henkilöitä, joista en ole ikinä kuullutkaan. No, en lue Seiskaa.
Diandra. Ja jotenkin käy sääliksi. On kokeillut suomeksi ja englanniksi ja ollut vaikka missä ja ääni on upeista upein mutta karisma? kiinnostavuus? -ei pisaraakaan kumpaakaan.
Tiedän että aika moni on eri mieltä, mutta mun mielestä Cheek on vailla karismaa. Mulle on täysi mysteeri sen suosio. Vähän yksinkertaisen oloinen mitä olen kuunnellut haastatteluja, eikä mitenkään hyvän näköinen kasvoiltaan. Ja se mörisevä räppäys kuulostaa vaan vitsiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että aika moni on eri mieltä, mutta mun mielestä Cheek on vailla karismaa. Mulle on täysi mysteeri sen suosio. Vähän yksinkertaisen oloinen mitä olen kuunnellut haastatteluja, eikä mitenkään hyvän näköinen kasvoiltaan. Ja se mörisevä räppäys kuulostaa vaan vitsiltä.
Minä olen kanssasi aivan samaa mieltä ja suurella ihmetyksellä seurannut tuota suosiota, kun itse en mitenkään voi ymmärtää, mihin se perustuu:).
Oikeasti koen Cheekin vastenmielisenä - ja tosiaan hieman yksinkertaisena, vaikka bisneksissään tuntuukin pärjäävän.
No se uuden Star Warssin mustaihoinen stormtrooper. Ehkä karsimattomin hahmo koko leffassa. Voi silti olla ohjaajan vika, mutta veikkaan näyttelijää vain lahjattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio-kuin valkoinen tapetti.
Minulla on kyllä nätit valkoiset tapetit muutamalla seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen
Näin sanoo ne jotka ei ole käyneet Jennin keikalla (en tarkoita festareita vaan omia keikkoja). Siellä hän vapautuu ja uskomattoman karismaattinen, yleisö tekee aivan mitä hän haluaa.
Jenni Dahlman. Kaunis, mutta surkea poseeraaja ja aina sama jähmettynyt ilme.
Sara Sieppi