Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenko facebook kaverisi kanssa olet pannut?

Vierailija
25.03.2016 |

Mulla 1 nainen ja 4 miestä (joista 1 oma)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miestä ja 1 nainen.

Yks on nykyinen aviomies. Ja kaks muuta on jääny elämään ystäviksi. Kaikki muut vanhat poikaystävät ja säädöt joiden kanssa oon hässinyt oon poistanut, kun ei oo ollu oleellista niiden facebook-ystävyys. Pari entistä ihastusta joiden kanssa en oo pussailua pidemmälle päässyt löytyy myös listalta, mutta ne on ihmisiä, joihin tulee törmättyä useamman kerran vuodessa niin ei kehtaa poistaa. Eikä toki oo tarvetta kun kaikki on nykyään omilla tahoillaan suhteissa.

Vierailija
22/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri ensisijaisesti "panokaveri", jos hänen kanssaan on joskus ollut jotain seksuaalista kanssakäymistä, mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen ei

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidätte entisiä panoja siellä roikkumassa? Eikö loukkaa kumppanianne, kun fb-kaverilistanne onkin panokaverilista ja hän siellä vain yhtenä muiden joukossa?

Mistä mun kumppani tietää, ketkä on mun entisiä seksikumppaneita?

Vierailija
24/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän ja en ole parisuhteessa.

Vierailija
25/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän. Poistin syksyllä kaikki rasistista sisältöä jakavat henkilöt ja siinä meni joitankin entisiä panoja samalla. Pitänee jatkossa valita panot hieman huolellisemmin. Pari hoitoa on poistaneet mut alettuaan seurustelemaan, vissiin uudet muijat olleet yhtä epävarmoja kuin tuo yksi tämänkin ketjun jankkaaja.

Vierailija
26/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy kaveriksi kuin ihmisiä joita olen pannut.

Vierailija
27/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin neljän, en jaksa käydä kaverilistaa läpi jos joku unohtui

Vierailija
28/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, ei ole oma mies.

Vierailija
29/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
30/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole kuin ex-mies ja ensi viikolla olisi aikomus panna yhtä uudempaa tuttavuutta. :D

Vierailija
31/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 + 2 semmosta joiden kanss ei olla ihan varsinaiseen yhdyntään asti menty. ja vähän päälle sata kaveria :D

Vierailija
32/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri ensisijaisesti "panokaveri", jos hänen kanssaan on joskus ollut jotain seksuaalista kanssakäymistä, mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen ei

On.

Niin on. Kun naiset kumminkin valehtelee nykyisen kaveruuden laadusta. Been there and busted...

Vierailija
33/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden. Toinen on aviomieheni ja toinen nuoruuden rakkauteni, jonka kanssa meillä on ihan hyvät välit ja silloin tällöin, noin neljä kertaa vuodessa, kyselemme kuulumisia puolin ja toisin. Hän kuuluu sellaiseen opiskeluaikaiseen kaveriporukkaan, joiden kanssa edelleen ollaan facebookissa kavereita ja sitä kautta seurataan toistemme elämää ja saadaan tietää kuulumisia. Suhteestamme on aikaa monta monta vuotta, enkä usko, että aviomiestäni haittaa yhtään, vaikka hän on facebookissa kaverini. Muutoin emme tapaa, koska hän asuu ihan toisella puolella Suomea.

Vierailija
34/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, joista toinen on nykyinen seurustelukumppani.

Se aiempi on tuttu yli 10 vuoden takaa, joten en näe sitä nyt loukkaavana nykyistä kohtaan. Aika pinnallisista syistä päädyttiin facebook-kavereiksi vielä vuosien jälkeen. Hän oli siis aikanaan säätö, mutta hänellä on mielenkiintoinen ammatti ja kirjoittaa työkseen, siksi on kiva pitää facebook-kaverina. Hän itsekin tahollaan seurustelee, joten vanhat eivät todellakaan tässä asiassa paina.:)

Sen sijaan poistin sellaisen vanhan lomaromanssin, joka oli jo avoliitossa ja sai avopuolison kanssa vauvan, tuli sellainen olo, että mitäs minulle nyt hänen elämänsä enää kuuluu..

Vierailija
35/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden. Lukioajan heila on oman mieheni lisäksi FB-kaverina, mutta mitään yhteydenottoja, edes tykkäämisiä toistemme kuviin, emme ole harrastaneet koko FB-aikana, kuin yhteisestä sopimuksesta. Mut onpahan siellä listoilla kuitenkin, yhtenä elämän aikoinaan tärkeänä kontaktina. Hän oli kuitenkin ensimmäiseni.

Vierailija
36/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien, mutta se on kai seksi addiktille ihan normaalia ( osaa puoli väkisin kun molemmat olleet kännissä ) vahinkohässiminen sitähän ei lasketa.

Vierailija
37/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:lla on menny tinderi ja facebook sekaisin, tintterihän on se seksipalvelu ja facebook kavereille ja sukulaisille.

Ainiin, on olemassa myös fuckbook, ihan oikeasti

Vierailija
38/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidätte entisiä panoja siellä roikkumassa? Eikö loukkaa kumppanianne, kun fb-kaverilistanne onkin panokaverilista ja hän siellä vain yhtenä muiden joukossa?

no miksi sille kumppanille pitää mainostaa mitä on tehnyt joskus kauan aikaa sitten? Ei hänkään mulle esittele Facebook-listaansa tyyliin "olen pannut, en ole pannut" eikä mua todellakaan kiinnosta joten miksi esittelisin minäkään hänellekään...katsos kulta, täällä näitä mun entisiä panoja roikkuu! Enkä edes ajattele exiäni vain panoina, en edes niitä lyhytaikaisempia. En tiedä ollaanko mieheni kanssa jotenkin outoja kun ajatellaan että ihmisellä saa ja pitääkin olla menneisyys.

Vierailija
39/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no miksi sille kumppanille pitää mainostaa mitä on tehnyt joskus kauan aikaa sitten? Ei hänkään mulle esittele Facebook-listaansa tyyliin "olen pannut, en ole pannut" eikä mua todellakaan kiinnosta joten miksi esittelisin minäkään hänellekään...katsos kulta, täällä näitä mun entisiä panoja roikkuu! Enkä edes ajattele exiäni vain panoina, en edes niitä lyhytaikaisempia. En tiedä ollaanko mieheni kanssa jotenkin outoja kun ajatellaan että ihmisellä saa ja pitääkin olla menneisyys.

Näkeehän hän sen listasi esittelemättäkin. Kun siellä on epämääräisiä miehiä, jotka eivät ole sukulaisiasi, entisiä opiskelukavereitasi, nykyisiä tai entisiä työkavereitasi tms., ja joihin ei muutenkaan (varsinkaan pariskuntana tai perheenä) pidetä mitään yhteyttä, niin miehesi osaa kyllä laskea 1+1.

Vierailija
40/41 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän hän sen listasi esittelemättäkin. Kun siellä on epämääräisiä miehiä, jotka eivät ole sukulaisiasi, entisiä opiskelukavereitasi, nykyisiä tai entisiä työkavereitasi tms., ja joihin ei muutenkaan (varsinkaan pariskuntana tai perheenä) pidetä mitään yhteyttä, niin miehesi osaa kyllä laskea 1+1.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta minulla on listalla aika paljonkin epämääräisiä miehiä ja naisiakin, joista en oikeastaan tiedä, mistä heidät alun perin tunnen. Kunhan tunnen. Ja jos jonkun kanssa on ihan oikeasti seurustellut, niin onko se nyt niin hirveän epämääräistä?