Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän mielipiteitä: pidänkö vai heivaanko?

Vierailija
25.03.2016 |

Nii. Kyse on tietysti miehestä.
Tutustuimme deittisivustolla, olemme tapailleet 2-3 kk, viettäneet kokonaisia viikonloppujakin yhdessä ja sovittu yhdessäolosta eteenpäinkin.
Nyt kävi ilmi, että ukolla on vieläkin sama treffiprofiili, eikä siinä kaikki: hänellä on toinenkin profiili.
Molemmat ovat olleet aktiivisia viikon sisällä.

Höh. Olen pettynyt. Vaikka emme ole puhuneet muiden poissulkemisesta, olen pitänyt selvänä, ettei muita ole eikä etsitä. Tai ainakin siitä pitää kertoa toiselle.
Raskauttavana pidän sitä, että uudessa profiilissa mies hakee jopa yli 20 v itseään nuorempaa!
Me olemme jokseenkin samanikäisiä, eikä hän edes ole erityisen "nuorekas". Noloa suorastaan.

Mitä sanotte? Lemppaanko ukon kokonaan, vai annanko tilaisuuden, selittää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffi. Roolipeli.

Vierailija
2/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkeen vaan. Ei se ainakaan tosissaan ole sinun kanssa. Myöhemmin tulossa isojakinpettymyksiä sinulle tuolta tyypiltä jos jatkatte tapailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko tunkee asioita.perseeseensä, se on ok. Jos sinun perseeseen, heivaat sen

Vierailija
4/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies vapaaksi itsestäsi kun olet noin kusipää.

Vierailija
5/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö naimisiin miehen kanssa joka pelaa peliä toisten naisten kanssa sinun selkäsi takana? En minäkään.

Se profiili voi unohtua vahingossa mutta itse sanoit että on ollut aktiivinen viikon sisällä.

Vierailija
6/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että vieläkö sillä on haku päällä. 

Vierailija
7/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kyllä tuo on nykyaikaa. Jatkuva haku päällä, useita tapaillaan samaan aikaan, etsitään aina nuorempaa ja kauniimpaa.. Kyllä tuo ikävä kyllä kuulostaa siltä, että miehellä on edelleen ns. haku päällä. Voithan kysyäkin asiasta. itse heivaisin.

Vierailija
8/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Tuskin tilanne ainakaan paranee. Ja vielä 2 profiilia. Kunnollisiakin miehiä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme