ällöttää toi kakkapökälelaukussa-nainen
aina ku nään sen naaman nii melkein tulee jo paskan haju sieraimiin. oksettaa. kaikki viehätys ja kauneus tuosta naisesta mennyt tuon paskaepisodin vuoksi ja sen naamasta tulee mieleen ällö paska.
Kommentit (12)
Mua se ällöttää eri syystä. Siitä, että miksei nainen ei voinut sanoa deitilleen, ettei tämän vessa vedä? Miksi naisen pitää esittää niin siveää, ettei hän ulosta? en vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mua se ällöttää eri syystä. Siitä, että miksei nainen ei voinut sanoa deitilleen, ettei tämän vessa vedä? Miksi naisen pitää esittää niin siveää, ettei hän ulosta? en vaan tajua.
No kyllä varmaa itse kutakin hävettäis esitellä tuoretta kakkapökälettään uudelle treffikumppanille :D ja sen jälkeen ois tiedossa romanttinen yhteinen ilta... joo ei
Ei minua ällötä. Naurattaa kyllä ja ihmetyttää tosiaan, miksei voinut vaan antaa olla..=)
Läppärini tosiaan sai kahvit näytölleen kohdassa, missä nainen kertoi sohvalla suudelleensa miestään ja ajatelleensa vain kakkapökälettään laukussaan..=)
Miksi ihmeessä omalla naamallaan kertoo koko maailmalle tuosta?!?
Käsittämätöntä, että hänelle on edes tullut mieleen laittaa paskaa käsilaukkuunsa, saati sitten kertoa siitä kenellekään!!!
En oikeasti ymmärrä.
Varmaan huomenna, kun tajuaa mitä on tehnyt, peruu koko jutun ja yrittää selittää vitsiksi tjms.
Siis missä tällainen juttu on kerrottu???
🇺🇦🇮🇱
Mullaki tuli jutun lukemisen siitä naamaasta mieleen paska. Hyi se naama oli sellanen levee ja rasvanen.
Olisko ollu iltalehden sivuilla toi juttu. Siis nämä jotka kyselee. Muistan et iteki jossain ohimennen kuulin
Vierailija kirjoitti:
Mullaki tuli jutun lukemisen siitä naamaasta mieleen paska. Hyi se naama oli sellanen levee ja rasvanen.
Just sellanen tunkkanen ja rasvanen... varmaa ähkiny sitä paskaa ulos ja kaikki ympärillä leijailleet paska-aromit saaneet ihon näyttämään tunkkaselta. hyi saasta en koskis
ällöttääkö muitakin?