Ruma nainen ei kelpaa kenellekään
Ruma ja pitkä nainen ei kelpaa kenellekään, tämän olen omassa ystäväpiirissäni huomannut. Ihan turha väittää, että luonteella olisi jotain merkitystä parinvalinnassa, miehiä kiinnostaa vain lyhyet, hoikat ja kauniit naiset. Myös rumat miehet juoksevat vain näiden naisten perässä.
Kommentit (28)
Harmi kun tänne ei viitsi laittaa kuvia rumista naisista jotka on parisuhteessa.
Luovuttaja-asenne syntyy siitä, kun on ollut kymmenen vuotta sinkkuna, käynyt varmaan sadan miehen kanssa treffeillä, tapaillutkin useita ja aina tapailu on päättynyt siihen, ettei miestä ole enää kiinnostanut. SIlti ne kaikki on halunneet jatkaa kavereina eli luonteesta ei ilmeisesti ole ollut kyse siinä.
Mites olis joku sokea koripalloilija?
Ns. rumathan ne vasta kelpaa. Minun tuttavapiiristä ns. kauniit naiset on enimmäkseen sinkkuja ja ns. rumat parisuhteessa.
Linkkaa tähän kuva rumasta naisesta joka ei muka kelpaa.
Höpölöpö. Kyllä miehiä kiinnostavat myös PITKÄT, hoikat ja kauniit naiset.
Todistan väitteesi vääräksi:
Haastan sinut (tai "ruman" kivan ystäväsi) treffeille, jos treffien päätteeksi olen valmis tapaamaan sinut/hänet uudestaan, nainen maksaa treffit.
Jos totean treffien päätteeksi, että en olis valmis tapaamaan uudestaan, minä maksan.
Lupaan myös kommentoida asiaa av-palstalla ilman nimiä treffien jälkeen.
Kiva nainen saa minusta itselleen kivan miehen. Provoileva ketju taas päätty siihen, että tämä lupaus jää ilman vastakaikua ties mistä syystä.
mies
Eikös Kiemunki ole hyvä esimerkki, että kelpaa? Nainen ei ole kaunis ulkoa, eikä varsinkaan sisältä, mutta silti löytyy 3 lasta...
Vierailija kirjoitti:
Haastan sinut (tai "ruman" kivan ystäväsi) treffeille, jos treffien päätteeksi olen valmis tapaamaan sinut/hänet uudestaan, nainen maksaa treffit.
Jos totean treffien päätteeksi, että en olis valmis tapaamaan uudestaan, minä maksan.
Kiva nainen saa minusta itselleen kivan miehen. Provoileva ketju taas päätty siihen, että tämä lupaus jää ilman vastakaikua ties mistä syystä.
mies
Ainahan se menee näin. Jokaisessa ketjussa jossa nainen avautuu miesongelmistaan, niin miehet tarjoutuvat lähtemään vaikka samantien treffeillä. Sen jälkeen ei kuulu mitään. Ja tämä tapahtuu ihan poikkeuksetta. Tuossa ulkonäkö-ketjussa ei tapahtunut, koska nainen kuulosti pelkästään mulkulta eikä surulliselta.
No ei kai kukaan lähde täysin sokkona kenenkään tuntemattoman kanssa treffeille? Etenkään jos nainen ei ole kertonut itsestään mitään muuta kuin että on ruma ja pitkä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Ainahan se menee näin. Jokaisessa ketjussa jossa nainen avautuu miesongelmistaan, niin miehet tarjoutuvat lähtemään vaikka samantien treffeillä. Sen jälkeen ei kuulu mitään. Ja tämä tapahtuu ihan poikkeuksetta. Tuossa ulkonäkö-ketjussa ei tapahtunut, koska nainen kuulosti pelkästään mulkulta eikä surulliselta.
Niin, naisille "kenellekään" tarkoittaa sitä komeaa miestä johon on ihastunut ja jota cheyennejärviset piirittää
hop kirjoitti:
No ei kai kukaan lähde täysin sokkona kenenkään tuntemattoman kanssa treffeille? Etenkään jos nainen ei ole kertonut itsestään mitään muuta kuin että on ruma ja pitkä. :)
"Yhyy, yhyy, en kelpaa kellekään"
"Mulle kelpaat"
"no emmä sua tarkottanu...ja mä pesen hiukset tänään ja salkkaritkin tulee"
"Ok, no hyvää kevään jatkoa"
"yhyy, yhyy mä en kelpaa kenellekään"
Pitkät, hoikat naiset. Nam. Rakastan nimenomaan piiitkiä sorjia gasellisääriä. Sellaisella lyhkäsellä daamilla ne sääret jo loppuvat ennenkuin alkavatkaan, ei jatkoon. Vielä jos ovat paksut, niin EI... Baltiassa näitä balleriinoja näkee useimmin. m30
hop kirjoitti:
Miksei? Äkkiähän tälläisella palstalla tutustuu saman verran kuin jossain nettideittipaskeessa. Ei mitään eroa. Mutta niinhän se on, että tekijät tekee ja surkuttelijat surkuttelee....
Ei tarkoita. Edellinen mies, jota tapailin, oli minua 10 vuotta vanhempi, näytti 20 vuotta vanhemmalta, mutta oli erittäin huomaavainen ja fiksu. Ekoilla treffeillä hänen ulkonäkönsä ei sytyttänyt, mutta halusin jatkaa treffailua, koska huomasin että meillä oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja jutut tuntui sopivan hyvin yhteen. En ole koskaan edes yrittänyt saada mitään komeita miehiä, koska tiedän, ettei ne ole minusta kiinnostuneita kuitenkaan.
Menepä vaikka Prismaan ja katso minkä näköiset naiset siellä miehen kanssa tai sormukset vasemmassa nimettömässä kulkevat - tavalliset ja myös hyvin arkiset naiset. Sama juttu myös miehillä, vaikka olisi minkä näköinen tursake tai pöllö, niin nainen löytyy. Asenne se on joka ratkaisee, ei kukaan halua itsesäälissä vellovaa ihmistä jos on parempaakin tarjolla.
hop kirjoitti:
Ok, riittääkö tämä nyt todisteeksi, että olet väärässä?
nro 8
hop kirjoitti:
Ruma ja pitkä nainen ei kelpaa kenellekään, tämän olen omassa ystäväpiirissäni huomannut. Ihan turha väittää, että luonteella olisi jotain merkitystä parinvalinnassa, miehiä kiinnostaa vain lyhyet, hoikat ja kauniit naiset. Myös rumat miehet juoksevat vain näiden naisten perässä.
katoppa katukuvaa tarkemmin, siellä on lyhyttä ja paksua, lihavaa ja laihaa, pitkää ja pätkää,
hyvä luovuttaja asenne :)