Ruma nainen ei kelpaa kenellekään
Ruma ja pitkä nainen ei kelpaa kenellekään, tämän olen omassa ystäväpiirissäni huomannut. Ihan turha väittää, että luonteella olisi jotain merkitystä parinvalinnassa, miehiä kiinnostaa vain lyhyet, hoikat ja kauniit naiset. Myös rumat miehet juoksevat vain näiden naisten perässä.
Kommentit (28)
Ruma nainen vs. pienimunainen mies.
Fight to the virgin death.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, Ottajia kyllä piisais.
Poistin turhat sanat viestistäsi.
Miten määrittelet ruman täsmennä vähän : pisamia, iso nenä, höröt korvat, kierot silmät ja vielä lähekkäin vai mitä
Kyllä kelpaa naiset, joilla on karismaa. Siis sellainen älykäs ja sosiaalisesti taitava kyllä kelpaa
hop kirjoitti:
Ruma ja pitkä nainen ei kelpaa kenellekään, tämän olen omassa ystäväpiirissäni huomannut. Ihan turha väittää, että luonteella olisi jotain merkitystä parinvalinnassa, miehiä kiinnostaa vain lyhyet, hoikat ja kauniit naiset. Myös rumat miehet juoksevat vain näiden naisten perässä.
Toisin sanoen et ole saanut akateemisten paksulompakkoisten menestyjä miesten huomiota. Tai sitten et hyväksy saman pituista tai lyhyempää miestä kuin itse olet. Jos olet todella pitkä joku 185cm ja haluat 10 cm korkkarivaraa niin valinnanvarasi alkaa käydä jo pieneksi. Näin kerran laivalla lyhyen miehen lapsiensa kanssa. Ei siinä mitään outoa. Lähellä oli kuitenkin nainen joka oli hivenen pidempi kuin itse olen eli 180 cm. Täytyy myöntää että yllätyin kun näin että tuo nainen olikin tuon naista 10 cm lyhemmän miehen vaimo:D
Olen pitkä nainen, enkä edes hoikka. Ottajia kyllä piisais.