Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just! Pääsiäiseksi varatut karkit loppui jo!

Vierailija
25.03.2016 |

Mies verottanut etukäteen...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi melkein samat mut kerkesin muutoman pienen munan viedä piiloon. Veetuttaa kun itse laittanut kaiken pääsiistä varten ja ukko istua nakottaa koneella. Sitten sillä aikaa kun minä vaikka vessassa piipahdan niin on saanut perseen irti penkistä ja käynyt munakipon tyhjentämässä. voi prkele...

Vierailija
2/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten aikuiset ihmiset voi olla niin lapsellisia, että juhliin kuuluu oleellisena osana karkki, sen ahmiminen ja sen ahmimisesta nipottaminen. Kun karkit loppuu, alkaa itku kun toi söi kaiken. Lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä nameja voi jakaa vaikka muovirasioihin niin jokainen saa syödä oman osuutensamilloin haluaa. Voi vaikka laittaa piiloon omat namit varmuuden vuoksi niinei tarvi tapella.

Vierailija
4/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis ap:llä mies ei oo edes kotona. Vaan itelleni varaamani salniakkipussi onkin yhtä lukuunottamatta tyhjä. Kyllä panee nipottamaan!

Vierailija
5/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten aikuiset ihmiset voi olla niin lapsellisia, että juhliin kuuluu oleellisena osana karkki, sen ahmiminen ja sen ahmimisesta nipottaminen. Kun karkit loppuu, alkaa itku kun toi söi kaiken. Lapsellista.

No sepä se kun ei ollut edes tarkoitettu syötäviksi vaan koristeeksi siinä missä narsissit sun muut.

Vierailija
6/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä nameja voi jakaa vaikka muovirasioihin niin jokainen saa syödä oman osuutensamilloin haluaa. Voi vaikka laittaa piiloon omat namit varmuuden vuoksi niinei tarvi tapella.

Tällä palstalla olleiden kirjoitusten perusteella mies söisi karkit jopa toisen kiposta.

Vierailija
7/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun aikuisilla on viina tai tupakat loppu? Niinpä.

Jos yksi tollo syö muidenkin herkut niin ei pitäisi siitä pahoittaa mieltään? Taidat olla itse se jolla oma suu lähimpänä ja muut saa olla ilman ja ovat sitten vielä niin lapsellisia?

Vierailija
8/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe luoja. Ostakaa tarpeeksi, piilottakaa... laittakaa asetelmiinne kieltolaput..

Ihmeen nipoja muijia. Yritä siinä sitten olla vapaasti kotonaan, kun jatkuvasti mokaa.

Vierailija
9/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaupat on huomenna auki, ei muuta kuin lisää munia!!

Vierailija
10/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä munia syödä kuin vasta ensimmäisenä pääsiäispäivänä! Eikös se mies tunne raamatun historiaa?

Vierailija
11/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitään munia! Vaan salmiakkia. Raamatussa salmiakit syödään aina pe. Munia on runsaasti, mut ne ei oo mun enkä tahdo niitä. Mut joo, huomenna kauppaan, t. ap.

Vierailija
12/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe luoja. Ostakaa tarpeeksi, piilottakaa... laittakaa asetelmiinne kieltolaput..

Ihmeen nipoja muijia. Yritä siinä sitten olla vapaasti kotonaan, kun jatkuvasti mokaa.

Herra olisi ollut hyvä ja tullut sieltä koneelta välillä auttelemaan. Käynyt kaupassa, siivonnut, laittanut ruuat ja ne herkut ja kukat kanssani yhdessä. Vai valmiilleko sitä pitäisi vaan päästä? Munia kiposta napsimaan? Olisit saakeli ostanut sitten omat munat sinne koneesi viereen (mistä siitäkin monesti muistutin) jos ei yhteinen pääsiäinen miltään muulta osinkaan kiinnosta. Pidä munas!

Vierailija
13/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään pääsiäiskarkkeja ja munia vasta sunnuntaina mutta tänään lapset saivat jo ekat munat ja miehelle olin varannut kaukonäköisesti salmiakkipussin, niin ei ole käynyt sen takia muiden pusseilla.

Meillä voisi hyvin käydä niin kuin ap:llekin. Jostain syystä mies ei koskaan koe, että voisi säästää muillekin ja lastenkin karkit on pariin otteeseen syönyt, kun ei muka tiennyt (ei siis muka huomaa, että muuta karkkipussia ei ole eikä muille jää mitään).

Vierailija
14/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi tollo syö muidenkin herkut niin ei pitäisi siitä pahoittaa mieltään? Taidat olla itse se jolla oma suu lähimpänä ja muut saa olla ilman ja ovat sitten vielä niin lapsellisia?

Väärin meni. Olen aikuinen, en syö karkkia, enkä osta sitä koristeeksi. Karkit on lapsille. En polta tupakkaakaan. Alkoholia otan sivistyneesti, enkä kiukuttele jos se loppuu.

Vierailija
15/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan ajatteli vain linjojasi.

Vierailija
16/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö vasta loppu ?!?

Mä oon  käyny jo kaks kertaa ostamassa lisää... :D

Vierailija
17/17 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni. Olen aikuinen, en syö karkkia, enkä osta sitä koristeeksi. Karkit on lapsille. En polta tupakkaakaan. Alkoholia otan sivistyneesti, enkä kiukuttele jos se loppuu.

Jaahas vai sellainen tapaus.. No mitäs sanot jos käyn kähveltämässä sinun sporttirahkat jääkaapista? Häh, mites sitten suu pannaan? Näitä tragedioita on tapahtunut ennenkin varsinkin uusperheissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme