Raskaus ja limainen vuoto! Apuja
Heippa! Oon raskaana viikolla 15. Ultrassa käyty kaikki oli hyvin.
Tiedän, että raskaana valkovuoto saattaa runsastua ja kokemusta siitä on jo edellisestä raskaudesta, mutta tänään musta tuntuu, että vuodan ihan jatkuvalla syötöllä! Siis koko ajan saa käydä vessassa ja vaihtaa pikkareita. Kun istun tai nousen niin tuntuu, että litra lurahtaa housuun. Vuoto on ihan kuin limatulppaa.. Nyt mietinkin, että voikohan tää nyt tarkottaa jotain? Vakavaa? Vai mietinkö turhaan. Vuoto ei ole ollut veristä.
Kommentit (7)
No mulla tulee ektoplasmaa myös. Konsistenssi vaihtelee. Tämä on toinen raskaus, ja ekassa ihan sama juttu. Täysaikainen terve lapsi tuli silloin ja ilmeisesti nytkin on tulossa.
Jos on syytä epäillä hiivaa, kannattaa puhua lääkärille tosta, mutta voi myös olla että on ihan pelkkä raskausoire vaan.
Mulla oli aivan valtavasti valkovuotoa molemmissa raskauksissa ja vasta toisessa keksin ratkaisun: kestopikkuhousunsuojat. Mulla tuli alapäähän haavaumia kaikesta siitä kosteudesta. Mutta jos huolettaa, niin ota puheeksi neuvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole lapsivettä?
No, eihän sitä voi tietää, paitsi testaamalla.
Mulla tuli kans mieleen että eihän vaan lapsvettä?
Viikolla 15, limainen vuoto, ei mainintaa supistuksista tai muista kivuista ja joku neropatti keksii pelätä että olis lapsivettä...
Syön hattuni jos on. Lisääntynyt eritys yksillä kuuluu normaaleihin raskausoireisiin. Toisilla vissiin paikat saattavat kuivua.
Up!