Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45- vuotias nainen

Vierailija
25.03.2016 |

Miksi puolitutut ihmiset kysyvät heti ikääni (yleensä naiset, mutta myös miehet)? Sehän on epäkohteliaista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan aina 25 ja nauran paskasesti perään että etkö ymmärrä ettei naiset täytä vuosia sen jälkeen.

t: N43

Vierailija
2/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias olen. 

Ei minulta koskaan kysytä? Paitsi nyt ehkä lääkärissä tulee eteen. 

Kerrotko jotain sellaista itsestäsi, jonka takia tämä kysymys herää. Esim. lapsenlapsista? Silloin voi ajatella, että onpas nuoren näköinen ja varmistaa iän?

En muuta keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan aina 25 ja nauran paskasesti perään että etkö ymmärrä ettei naiset täytä vuosia sen jälkeen.

t: N43

Mielestäsi siis naiset rupsahtaa 25v jälkeen. Taidat olla oikeassa.

Vierailija
4/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on jokin ristiriita: esim. näytät vanhalta, mutta käyttäydyt kuin pikkutyttö. 

Tai sulla on keski-ikäisen tavat ja puheenaiheet, mutta näytät 30-vuotiaalta.

Vierailija
5/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa taas harvemmin kysytään ja oletetaan olevan paljon nuorempi. Siksi aika usein jossain välissä kerron ikäni. Työelämässä ja vapaa-ajalla on hankalaa välillä, kun kuulee ikävähättelyä tyyliin, "sä oot vielä niin nuori", "ethän sä ollut silloin syntynytkään", "sä ehdit elämässä tekemään vielä vaikka mitä, kun oot niin nuori", "nuoret jaksaa"... jne. Kolme viikkoa sitten minua luultiin 27-vuotiaaksi taas. Oikeasti täytän kohta 42 vuotta. Pöhköltä tuntuu kuunnella tämän ikäisenä noita edellä mainittuja kommentteja.

Vierailija
6/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47, eikä kukaan koskaan kysele. Joskus jos tulee puhetta iästä, niin ihmiset näyttävät hämmästyneiltä, luulevat hieman nuoremmaksi.

Vierailija
7/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias olen. 

Ei minulta koskaan kysytä? Paitsi nyt ehkä lääkärissä tulee eteen. 

Kerrotko jotain sellaista itsestäsi, jonka takia tämä kysymys herää. Esim. lapsenlapsista? Silloin voi ajatella, että onpas nuoren näköinen ja varmistaa iän?

En muuta keksi.

Olen pitkä ja hoikka, näytän paljon nuoremmalta. Ärsyttää, että naiset ensin tuijottavat, sitten alkaavat etsiä kauneusvirheitä.

Vierailija
8/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 vuotias mies, mutta mua voisi luulla kyllä vanhemmaksikin, ei kukaan ole koskaan sanonut, mutta omasta mielestäni näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan