Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää lapsia ??

Möö
25.03.2016 |

Hei, Haluaisin kuulla minkälaisia ajatuksia tästä teillä herää. Lapsia ei tule meille lisää ilman "kevyttä" Lapsettomuushoitoa. ( Nämä hoidot on tuttuja jo meille).Minä olisin valmis ja mieheni ei oikein tiedä. Hän on luvannut miettiä asiaa. Olemme sopineet yhdessä koska kertoo lopullisen vastauksensa. Tämä vastauksen kertominen on vaan siirtynyt monenmoista kertaa vaikka toisin oli sovittu. Minkälaisia ajatuksia mieheni toiminta herättää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän ei halua lasta? Paitsi ehkä vain sun mieliksi, jos silloinkaan.

Vierailija
2/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide on, että lapsi hankitaan kun molemmat haluavat sitä. Itse en olisi pystynyt hankimaan lapsiani mieheni kanssa, jos hän olisi sanonut, että no tehdään sitten SINUN mieliksesi. Lapset olivat yhteinen päätös ja molemmat halusivat heidät elämäänsä. Miestäni parempaa isää lapseni eivät olisi voineet saada, eikä hän varmistikkaan olisi sitä, jos hänet ns. Pakotettu isä-rooliin.

Vierailija
4/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä pakottamisesta ole kysymys vaan vastauksen saamisesta.

Vierailija
5/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole valmis. Anna hänelle nyt rutkasti aikaa, äläkä vaan painosta. Parasta olisi, kun et puhuisi asiasta mitään muutamaan kuukauteen.

Vierailija
6/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisi vaan odottaa. Jos aikoo saada niin pitäis ruveta jo hommiin. Kun ikä tulee pian jo vastaan.

Vierailija
7/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä painostat sitä miestä. Lopeta.

Vierailija
8/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itse tekisin niin, että antaisin asian olla ja ottaisin uudelleen puheeksi vaikka kesäloman jälkeen. Mies tarvitsee selvästi pitkää harkinta-aikaa tai sitten hän ei ole vielä valmis toiseen lapseen.

Vierailija
9/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38

Vierailija
10/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on saanut olla tullakseen luomusti jos olis tullut jo monta vuotta mutta ei ole näkynyt. Syykin löytyi muutama kuukausi sitten. Mies sanoo että hoidot mietityttää mutta itse mietin että haluaako hän lasta ollenkaan? ja laskiko hän luomuyritykset sen varaan että ei onnistu kun aikaisemminkin on hoitoja tarvittu.

Vierailija
11/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on omat vaikeutensa, yleensä perheet jossa on 1 lapsi haluavat sen toisenkin lapsen jos se vain on mahdollista edes teoriassa.

Ehtoja kuitenkin on kuten nainen ei saisi olla raskaasti ylipainoinen koska raskaus olisi iso riski ja hoidot saattaisivat olla tuloksettomia näin tilastot kertoo.

Minä ja naiseni emme pääse hoitoihin koska tyttöystäväni on raskaasti ylipainoinen edes yksityiselle vaikka maksaisimme mitä.

Vastaavia tapauksia on paljon mutta asia on monelle TABU ja arka aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi