Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on uskonnollinen vakaumuksesi ja näkyykö se jotenkin somessa, esim. Facebookissa?

Vierailija
25.03.2016 |

=o)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ev. lut. kristitty, sanoisin melko hillitty tapaus eli usko on kyllä mulle tärkeä, mutta samalla aika henkilökohtainen asia. FB:ssä ei tällä hetkellä muistaakseni ole uskontoon liittyviä päivityksiä siinä heti näkyvissä, mutta jos alkaa selata ja käydä FB:täni kunnolla läpi, niin taitaa löytyä pari kyllä, joista selvästi huomaa vakaumukseni. Mutta tosiaan ei näy profiilikuvasta, ei kansikuvasta, ei uusimmista päivityksistä. Hyvin mahdollista, että joiltain tutuilta on jäänyt vakaumukseni epäselväksi, kovin voimakkaasti en sitä livenäkään tuo esille.

Olen huomannut, että osa ateisteista tuo kantaansa voimakkaasti esiin, toki jotkut uskovaisetkin (mutta mun kaverit ei kovinkaan paljoa)... Suurin osa ei juurikaan, ehkä silloin tällöin harvoin.

Vierailija
2/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenuskoinen eikä näy Facebookissa oikeastaan muutoin kuin että olen kavereistani ainoa, joka kirjoittaa  syksyisin Kekristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvoja, en tosin sellainen joka uskoo veren uhraamiseen ym. skeidaan, enkä tuo sitä mitenkään julki missään. Syy on yksinkertaisesti siinä, että ihmiset eivät ymmärrä tätä vakaumusta, ja toisaalta koen uskonnon olevan henkilökohtainen juttu.

Vierailija
4/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti ja ei näy.

Vierailija
5/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi ja taitaa näkyä tuttaville fb:ssä

Vierailija
6/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti. En muista koskaan laittaneeni sen kummempia maailmankatsomuksellisia päivityksiä tai linkkejä. Kerran otin kuvan kun työpaikan ruokalassa jolkain oli kaatunut spagetit lattialle ja jaoin kuvan jonkun spagettihirviö-tekstin kanssa.

Vierailija
7/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ja rukoilen. Minulla on enkeleitä ja rukouskynttilöitä.

En ole perinteinen uskovainen, josta voisi uskon huomata.

Vierailija
8/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova kristitty. En ole facessa.

Vierailija
9/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollista vakaumusta mulla ei ole koskaan ollut, mutta uskossa olen, Facebookissa oli joskus profiili, mutta ei enää vuosiin.

Se, miten usko minussa näkyy, jää toisten arvioitavaksi.

J-P

Vierailija
10/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti. Ei näy.

Vierailija
11/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvoja, en tosin sellainen joka uskoo veren uhraamiseen ym. skeidaan, enkä tuo sitä mitenkään julki missään. Syy on yksinkertaisesti siinä, että ihmiset eivät ymmärrä tätä vakaumusta, ja toisaalta koen uskonnon olevan henkilökohtainen juttu.

Mitä ihmiset eivät ymmärrä saatananpalvonnasta muka?

Vierailija
12/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
13/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaan hihhuleita aina kun mahdollisuus.

Toki dissaan muitakin kusipäitä, rasisteja esim.

Vierailija
14/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti, ei näy mitenkään.

Vierailija
15/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnostikko ev.lut. kirkon jäsen, ei näy missään mitenkään.

Vierailija
16/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskoinen pakana ja olen poistunut kokonaan noista moraalin sulattamoista kuten facebookista. Hyi helvetti, jää Sodoma ja Gomorrakin toiseksi tuon porttola-palvelun jälkeen. Ristus mitä sontaa.

Vierailija
17/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskonnoton. Ei näy. Ellei sitten sitä lasketa, että en puhu mitään uskonasioista. ;)

Vierailija
18/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty. Lukee mulla fb:n "uskonnollinen vakaumus" -kohdassa. Joistain uskoon liittyvistä sivujen tykkäilyistä voi huomata. Joskus myös postaan Raamatun teksteistä kuvia tms :)

Vierailija
19/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animistinen pakana ja ei näy missään.

Vierailija
20/20 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti. Ei näy mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä