Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita jotka pelkää useita kertoja päivässä lompakon, puhelimen tai avainten katoamista?
25.03.2016 |
Ja onko tällainen neuroottisuus normaalia,?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä. Kärsin lievästä pakko-oireisuudesta. On todella ärsyttävää tarkastella asioita moneen kertaan. Käytän lääkitystä,joka on auttanut pahimpiin oireisiin, mutta ei niitä kaikkia mikään lääke täysin poista. Toisaalta huumori auttaa: tiedän, että minulta ei koskaan jää ovi lukitsematta, hella tai silitysrauta päälle tai avaimet sisälle. Ystävänikin tietävät, että jos olen paikalla, niin ei muiden tarvitse huolehtia edellämainituista asioista.😊
Alue: Aihe vapaa
Ei ole normaalia jos monta kertaa päivässä pelkää niiden katoamista.
Minä laitan kotoa lähtiessä puhelimen, lompakon ja avaimet laukun/repun vetoketjulliseen taskuun joten ei pelota, että ne sieltä katoaa.