Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä v*tua tapahtui tiina lymille?

Vierailija
25.03.2016 |

rupsahti ihan yks kaks! pahemmin kun vesa keskinen!
https://i1.sndcdn.com/artworks-000148310639-q12529-t500x500.jpg

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymi polttaa tupakkia. Se rypistää kuivan ihon.

Vierailija
42/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodin botox ym. villitys saa aikaan sen että ihmiset ei enää ymmärrä miltä luonnollisesti ikääntynyt nelikymppinen näyttää. Kaikki huom. kaikki aikuiset julkkikset on tehneet jotakin korjailuja vaikka eivät jocelyn wildensteinilta näyttäisikään. Ei ole luonnollista olla yli nelikymppisenä silkoihoinen, niin se vaan on. Otsarypyt, sibeliukset tulee kaikille luonnostaan. Itse olen 36 ja minulla on ollut silmäpussit aina koska kasvojen rakenne vaan on semmoinen. Ja mitä enemmän nukun sitä isommat pussit. Lisäksi olen iän myötä saanut voimakkaat hymyjuonteet suupieliin. Ei kiva yhdistelmä silmäpussien kanssa voin kertoa. Näytän aina väsyneeltä ja erittäin rupsahtaneelta vaikka iho onkin muuten hyvä. Paha mieli tulee näistä kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollywoodin botox ym. villitys saa aikaan sen että ihmiset ei enää ymmärrä miltä luonnollisesti ikääntynyt nelikymppinen näyttää. Kaikki huom. kaikki aikuiset julkkikset on tehneet jotakin korjailuja vaikka eivät jocelyn wildensteinilta näyttäisikään. Ei ole luonnollista olla yli nelikymppisenä silkoihoinen, niin se vaan on. Otsarypyt, sibeliukset tulee kaikille luonnostaan. Itse olen 36 ja minulla on ollut silmäpussit aina koska kasvojen rakenne vaan on semmoinen. Ja mitä enemmän nukun sitä isommat pussit. Lisäksi olen iän myötä saanut voimakkaat hymyjuonteet suupieliin. Ei kiva yhdistelmä silmäpussien kanssa voin kertoa. Näytän aina väsyneeltä ja erittäin rupsahtaneelta vaikka iho onkin muuten hyvä. Paha mieli tulee näistä kommenteista.

Oliko jo lapsena? Oletko miettinyt leikkausta? Eikö meikillä saa piiloon?

Vierailija
44/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Ja musta vanheni jo silloin kun värjäsi hiukset tummemmiksi.

Vierailija
45/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen miettinyt leikkausta ja ehkä sen vielä teenkin. Meikki peittää vähän mutta sivusta tietysti näkee pussit silti.

Vierailija
46/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen miettinyt leikkausta ja ehkä sen vielä teenkin. Meikki peittää vähän mutta sivusta tietysti näkee pussit silti.

Etkö  pelkää että leikkaus voi epäonnistua vai kasvot sen jälkeen pilalla pysyvästi?

Vierailija
47/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voitaisiinko me kaikki muut olla keskittymättä niihin silmäpusseihin joita joillain on? Tai hymyryppyihin tai mihin tahansa ihme toisarvoiseen pas##n, ja keskityttäisiin olennaiseen eli niihin ihmisiin siellä ihon ja vaatteiden alla? Ainakin nyt vähintään niiden kohdalla joilla ulkonäkö ei liity työsuoritukseen.

Vierailija
48/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että Tiina Lymi olisi mukava? Tyly se on ja kauhea itsekorostuksen tarve.

Terveiset asiakaspalvelusta.

Vierailija
49/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niinku? Eihän toi ole edes pahan näköinen tuossa kuvassa.

Vierailija
50/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Lymi on samalla tavalla iätön kauneudessaan, kuin nyt esimerkiksi Miitta Sorvali joka näyttää joltain 30- vuotiaalta (katso kuva) eikä ikinä uskoisi hänen todellista ikää.  Kiva, valoisa luonne varmaan auttaa tuossa nuorekkaana säilymisessä.

http://static.iltalehti.fi/terveys/miitta1SPS_tr.jpg

Vierailija
51/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymi on samalla tavalla iätön kauneudessaan, kuin nyt esimerkiksi Miitta Sorvali joka näyttää joltain 30- vuotiaalta (katso kuva) eikä ikinä uskoisi hänen todellista ikää.  Kiva, valoisa luonne varmaan auttaa tuossa nuorekkaana säilymisessä.

http://static.iltalehti.fi/terveys/miitta1SPS_tr.jpg

salli mun nyt nauraa! 30 my ass, paremminkin 55. http://yle.fi/progressive/flash/tv1/trailerit/miittaeka.jpg

Vierailija
52/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran ajat sitten Lymin Prisman parkkiksella tyttöjensä kanssa. Parkkeeras autonsa ihan vinksinvonksin ja ryömi ulos autosta bimbon puuman näköisenä minihameessa ja korkkareissa. Olin saanut julkisuudessa hänestä vähän fressimmän vaikutelman.

Vierailija
53/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran ajat sitten Lymin Prisman parkkiksella tyttöjensä kanssa. Parkkeeras autonsa ihan vinksinvonksin ja ryömi ulos autosta bimbon puuman näköisenä minihameessa ja korkkareissa. Olin saanut julkisuudessa hänestä vähän fressimmän vaikutelman.

Oliko itikssä? Muistelisin nähneeni hänet siellä kanssa joskus

Vierailija
54/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että tämä henkilö on melkein 60v? Siis syntynyt vuonna 57? Uskomatonta kauneutta.

http://lapinlahdenlahde.fi/wp-content/uploads/2015/08/Helena-Lindgren-i…

Vierailija
55/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut, että Tiina Lymi olisi mukava? Tyly se on ja kauhea itsekorostuksen tarve.

Terveiset asiakaspalvelusta.

Ihmettelen myös tuota kommenttia Lymin mukavuudesta. Jo varhaisteininä hänellä oli kova tarve olla huomion keskipisteenä, ei ollut mikään mukava ihminen.

Terv. Lymin kanssa samaan aikaan samaa peruskoulua käynyt.

Vierailija
56/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sarjasta saa niin ihanan kuvan tiinasta mutta jännä jos oikeasti onkin itsekeskeinen

Vierailija
57/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on itsekeskeinen jos jättää perheensä jonkun tanssijan takia

Vierailija
58/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mun mielestä on jopa nuorekas ottaen huomioon että on jo 45. Siis mun sisko on 37 ja se on ton kaa aika saman näköne :D

Älä nyt kehu siskoasi!

Vierailija
59/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä: "upea kroppa" -juttuja Lymistä. 

Leveä takapuoli, pieni ylävartalo ja paksut jalat. Ihan tyypillinen päärynä. 

Oletteko siis teatterinlavalla nähneet tai livenä muuten? En kyllä puhuisi kropasta mitään, naamaltaankin lähinnä tavis. 

Mutta itsevarmuutta riittää ja se on näyttelijän työssä tärkeätä. 

Vierailija
60/72 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä sarjasta saa niin ihanan kuvan tiinasta mutta jännä jos oikeasti onkin itsekeskeinen

Uskomaton kommentti? 

Ajatteletko siis, että näyttelijä on tosielämässä pahis tai hyvis siitä riippuen, mikä rooli on menossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi