mitä v*tua tapahtui tiina lymille?
rupsahti ihan yks kaks! pahemmin kun vesa keskinen!
https://i1.sndcdn.com/artworks-000148310639-q12529-t500x500.jpg
Kommentit (72)
Heeei, ei oo kivaa haukkua, varsinkin kun se on nätti, hyvä näytteleen ja vielä symppis ihmisenäkin. :) Älä oo ap tommone, jookos?
Tapahtui vittu nimeltä huono valokuva. Tuossa valaistuksessa ei tarvitse olla kovinkaan huonosti nukuttu yö takana, että näyttäisi zombilta.
Ihan on ikäisensä näkönen. En nyt yhdy tähän ap:n mielepiteeseen.
Pahemmat silmäpussit ku mun 55 v äidillä
Höh, tuli paha mieli ap:n kommentista. Tiina Lymi on mielestäni ollut aina viehättävä ja on sitä vielä nelikymppisenäkin.
Hei mun mielestä on jopa nuorekas ottaen huomioon että on jo 45. Siis mun sisko on 37 ja se on ton kaa aika saman näköne :D
Kuvassa ei ole ammattilaisen meikkaama, vaan normaalin näköinen 45-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui vittu nimeltä huono valokuva. Tuossa valaistuksessa ei tarvitse olla kovinkaan huonosti nukuttu yö takana, että näyttäisi zombilta.
Ainakin sykkeessä se näyttää samalta kun tuossa kuvassa. Ikähän sillä painaa.
Mitä rupsahtanutta tuossa on? Mun mielestä todella raikas ja luonnonkaunis nainen. Silmäpusseja on nuorillakin. N25
olisit nyt edes etsinyt huonomman kuvan trolliisi, on tosi hyvännäköinen kuvassa.
Höh, Tiina on nätti ja lisäksi hyvä näyttelijä. Ei kenenkään tarvitse näyttää ikuisesti 2kymppiseltä.
Mää taas yllätyin että on jo 45, luulin että n. 40. Ei mielestäni ole mitenkään rupsahtanut ikäisekseen. Ja voin sanoo että kuva on huono, näin meinaan Lymin ehkä joku kuukausi takaperin kaupungilla ja oli tosi freesin näkönen, vaikkei sillä kyllä sillonkaa ollu meikkiä hirveesti.
Ei kukaan voi sanoa että näyttäisi enää freesiltä. Maan vetovoima teki tehtävänsä
Vierailija kirjoitti:
Mitä rupsahtanutta tuossa on? Mun mielestä todella raikas ja luonnonkaunis nainen. Silmäpusseja on nuorillakin. N25
Raikas kun säkit silmien alla ja 3 rinkulaa..ok. Jos kyseessä olisi ollut vaikka Maisa torppa niin akat ois täällä suu vaahdossa kilpaa haukkunu
Vierailija kirjoitti:
rupsahti ihan yks kaks! pahemmin kun vesa keskinen!
https://i1.sndcdn.com/artworks-000148310639-q12529-t500x500.jpg
Onneksi sinä nääytät 45-vuotiaana 20-30-vuotiaalta. No, minä en näytä. Sitä se ikä tekee ja eletty elämä. Meikillä itsensä tässä iässä saa ehkä ihmisen näköiseksi, mutta just ilman meikkiä näyttää miltä näyttää ja siihen on naisellakin oikeus.
Joillakin tulee geeneissä silmäpussit, joillakin lihomistaipumis herkemmin, joillakin lyhyys, mitä sitten.
Todela törkeää haukkua ihmisen ulkonäköä.
ap häpeä kirjoitti:
Joillakin tulee geeneissä silmäpussit, joillakin lihomistaipumis herkemmin, joillakin lyhyys, mitä sitten.
Todela törkeää haukkua ihmisen ulkonäköä.
Mutta Maisa torppaa ja muita seiskabimboja saa haukkua?
Googlasin, ja hänhän näyttää syntyneen vuonna -71. Mitä muka on tapahtunut? Näyttää olevan aikalailla meikittä tuossa kuvassa, joten ikäisekseen ei ole todellakaan rupsahtaneimmasta päästä! Oletko kuule ihan vajaaälyinen, ap? Tai turha kysyä, vastauksen tietää jo aloituksesi perusteella.