Pääsiäislukemisesi?
Minun: Lapin Lolita. Tarttui mukaan uutuushyllyltä ja herrajumala! En ole pitkään aikaan törmännyt näin koukuttavaan kirjaan.
Seuraavaksi aion kokeilla Oneironia.
Kommentit (19)
Mulla on aina kymmenen kirjaa kesken, koska olen teitä parempi. En viitsi mainita nimiä, ettei teitä ala nolottaa, mutta sanontaan nyt vaikka, että vaatii vähän tavallista enemmän älliä.
T: Akateeminen
Luen lehtiä, Taloustaito on hyvä ja tulee veronmaksajien keskusliiton jäsenille. Ei hömppää.
Stefan Widomski:Venäjä, niin lähellä ja niin kaukana.
Luen varmaan sekä viikon aikana kertyneet paperi-Hesarit että jotain fanfictionia netistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kymmenen kirjaa kesken, koska olen teitä parempi. En viitsi mainita nimiä, ettei teitä ala nolottaa, mutta sanontaan nyt vaikka, että vaatii vähän tavallista enemmän älliä.
T: Akateeminen
Ei minua nolota. Haluaisin vain seurata jalanjälkiäsi, oi Akateeminen. Tartuta minut!
nimim. Harras Ihailija
Freudin Murhe ja melankolia ja tietenkin perinteisesti Nietzschen Dionysos.
Vadelmavenepakolainen. Toinen kirja, jonka luen Nousiaiselta.
Yleensä luen realistisia kuvauksia suomalaisesta elämästä.
Tuli nostalgiafiilis ja luen vuosien tauon jälkeen Tuija Lehtisen Mirkka-sarjaa. Nyt on menossa Mirkka, Masa ja Miss USA. Juuri nyt ei ole mitään muuta kesken, usein luen kahta tai kolmea kirjaa samaan aikaan.
Menossa Asimovin Cailloux dans le ciel. En yleensä lue ranskaksi ranskannoksia, mutta löytyi ilmaishyllystä.
En yleensä pidä dekkareista yms. mutta nyt luen hiukset pystyssä Lars Keplerin Vainoojaa. Olen nauttinut ihan älyttömästi kaikista Lars Keplerin kirjoista!
Ns. päivälukemisena Jonathan Gloverin Ihmisyys - 1900-luvun moraalihistoria. Lapsille luen iltasaduksi lapsille tarkoitettua Odysseiaa.
Elizabeth Kolbertin Kuudes sukupuutto
Jallu, seuraavaksi vuorossa napakymppi.
Luen tarinaa: saana saa salilla
Just lopetin Jonathan Franzenin Purityn. Mahtava tarina, mutta ei niin nappaava kuin Vapaus. Paksujen kirjojen suosijoille, tasan 600 sivua.
Minä olen lukenut ruokailun yhteydessä kahta pääsiäiskertomusta lapsille. Israelilaisten vapautuminen Egyptin orjuudesta ja Matteuksesta palmusunnuntaista eteenpäin. Israelilaiset on päässeet jo punaiselle merelle. Matteuksessa tänään temppeliverhot repesivät ja Aramatealainen kääri Jeesuksen pellavavaatteeseen ja vei hautaansa. Lapset odottavat jännityksellä, mitä huomenna tapahtuu.
Hunter S. Thompson- Helvetin enkelit ja Anna Kortelainen- Ei kenenkään maassa
Lisäksi kesken on pari opintoihin liittyvää kirjaa.
Kerouac & Burroughs: And the hippos were boiled in their tanks
Kirja jossa luvut on kirjoitettu vuorotellen, jännä.
22.11.63.