Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää äiti, joka

Vierailija
25.03.2016 |

pitää yhteyttä aikuisiin lapsiinsa vain noin kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mukavaa, jos äitini huomioisi vähän vähemmän.

Vierailija
2/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, pitää itse asiassa yhteyttä AIKUISIIN lapsiinsa aika runsaastikin. Vähempikin riittäisi, esim. kerran kahdessa viikossa kuulumiset ja muuten yhteydenpitoa vain silloin, kun on oikeasti jotain asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miksi äitini soittelee koko ajan

Vierailija
4/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain? Kyllä minusta tuo on melko usein.

Vierailija
5/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan normaalia heidän perheessään, eli ei sen kummempia ajatuksia herätä.

Vierailija
6/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tuohan on ihan sopivasti, ellei jopa liikaa. Minä pidän äitiini yhteyttä kerran kuussa tai vähintään kahdessa, vaikka välimme hyvät ovatkin.

Vierailija
7/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. En todellakaan aio soitella aikuisille lapsilleni jatkuvasti. Ainakaan jos ei ole asiaa. Mun äitikään ei häiriköinyt mua. Hyvät välit oli silti aina.

Vierailija
8/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa. Oma mutsi riivaa päivittäin, ei osaa päästää irti vaikka oon jo yli 30 ja mulla on omakin perhe joiden ruoansulatusasioita joudun setvimään.

Vierailija
9/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain? Kyllä minusta tuo on melko usein.

usein kuulee kuinka aikuiset tyttäret soittelevat äitinsä kanssa kerran päivässä, näkevät viikottain jne. Minulla on erittäin hyvät välit lapsiini, mutta yhteydenpito on harvakseltaan ja lähinnä kun on asiantynkää. Tosin lapseni kiitti tästä ominaisuudesta viimeksi kun hänen kumppaninsa äiti holhoaa lastansa koko ajan ja on rasittava.

Vierailija
10/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsista ei varmastikaan kuuluisi koskaan mitään, ellen itse pitäisi yhteyttä. Välimme toki on hyvät, mutta perustelee vain sillä, että ei viitsi häiritä. No, ihan ok, ja mikset sinäkin voi olla yhteydessä vanhempiisi päin useammin, ei kait se nyt aina vanhempien tarvitse aikuisiin lapsiin päin yhteyksissä olla.

Tottakai useammin ollaan yhteydessä, jos asiaa on jne.

Vierailija
11/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse soita? Kai se aloite voi tulla sultakin?

Vierailija
12/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos se on kyseisen perheen tapa on ok, meillä kuitenkin oikeasti läheiset välit sekä mun että miehen vanhempien kanssa, melkein joka päivä puhun äitin, isän, anopin tai appiukon kanssa ja ainakin kerran viikossa nähdään, anoppia ja appiukkoa nähdäänkin melkein päivittäin, mutta tää on meidän tapa ja sopii meille :)

Vierailija
13/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää yhteyttä aikuisiin lapsiinsa vain noin kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa?

Ihan normaali äiti. Mitä pitäis herättää. Jos lapsilla on useammin asiaa voivathan hekin olla yhteydessä. Itse en ainakaan haluais äitiä joka soittelee joka päivä

Vierailija
14/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan OK. Oletan, että se aikuinen lapsi on myös yhteyksissä äitiinsä eikä oleta, että ottaa yhteyttä vain silloin, kun tarvitaan lapsille hoitajaa. Mieheni soittaa äidilleen kerran päivässä, sekin on OK. Mies on semmoinen mammanpoika, joka ei halua, että äitinsä raato löytyy vasta 2 vko kuluttua kuolemasta, joten varmistaa päivittäin, että kaikki kunnossa.

Vierailija
15/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes soittele vaan laitan whatsappii :), vielä huonompi äiti siis,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä