Miten sais miehen tajuamaan?!
Ei voi käsittää,oon näyttäny,viime aikoina sanonu suoraankin,että tarvin esileikkiä! Yleensä muutakin seksiltä kuin käsi haaroihin ja suoraan sisään. Mä en saa mitään irti pelkästä jyystämisestä,nyt on vaan niin helppo " alistua" siihenki kun tää raskaus pitää huolen siitä että on paikat valmiina...onni on,että mies on näitä hempeitä tyyppejä jotka kyllä muistaa jälkeenpäin halia ja kertoa että rakastaa. Viime aikoina määrä on lisääntyny mutta laatu menny alas kuin lehmän häntä, äskeisen jäljiltä jäi tosi surkea olo=(
Miten mä saan tuon muuten niin rakkaan kaverin tajuamaan miltä tuntuu,kun ei suoraa puhettakaan tunnu ymmärtävän?mihinkään uhkavaatimuksiin tms en halua alentua!
Mina juttelin asiasta hyvin varovasti mieheni kanssa ja sanoin, etta mina en pysty nauttimaan seksista ilman esileikkia. Vaikka olisinkin litilompsis marka, ei se tarkoita sita, etta olisin aina kiihottunut. Sanoin myos, etta vaikka olisin paallepain kostunut, silti yhdynta voi sattua koska paikat kuivahtavat jo turhautumisesta...
Olin pitkaan tosi turhautunut ja jopa vihainen piittaamattomuudesta, mutta mies vain ei tajunnut ennen kuin rautalangasta vaansin ja NAYTIN kadesta pitaen, miten kiihottaa minut. Han ei yleensa tykkaa puheista sangyssa, mutta han kylla ymmartaa, etta se on meidan molempien eduksi, jos mina autan hanta kiihottamaan minua sangyssa. Paras keino hanelle ymmartaa asia oli kun sanoin, etta " yhdynta ilman esileikkia SATTUU" . Oli totuus mika hyvansa....
Niin, uhkaukseen olisin ryhtynyt jos muu ei olisi onnistunut, eli etta en suostu enaa sankyleikkeihin, jos mina jaan ilman....!