Mainitsin non-chalantisti työkaverille hänen elämäntavoistaan.. nyt ei puhu mulle.
Tämä työkaveri ryystää energiajuomia varmaan litran viikossa, kahvia monta kupillista päivässä, tauoilla suklaapatukoita tai jotain keksejä, tupakkaakin menee ja satun tietämään, että liikuntaa ei harrasta nimeksikään. Mainitsin asiasta hänelle non-chalantisti, koska olen oikeasti huolissani hänen terveydestä. Painoa on kertynyt tasaiseen tahtiin ja alkaa olla aika pyylevä leidi nykyisin.. Kun mainitsin asiasta, hän otti sen todella huonosti eikä suostu edes puhumaan minulle muista kuin työasioista. Jos ollaan tauolla samaan aikaan, hän lähtee pois sanaakaan sanomatta.
Miten korjaan tilanteen? Tarkoitukseni ei todlellakaan ollut loukata häntä! :(
Kommentit (17)
Vie vaikka suklaata ja keksejä.
No ei, huono vitsi.
Että ihan non-chalantisti mainitsit.
Kannattaa varmaan vaan pysytellä non-chalantisti takavasemmalla. Itepähän mokasit.
Joudun nyt ilmaisemaan näinkin non-chalantisti että tuollaisten termien käyttö ei ole chalanttia. Varsinkin kun ihan hyvät suomenkieliset vastineet on olemassa.
Asiasta toiseen, eräällä suomenkielisellä luennolla yksi proffa horisi siitä miten pitäisi "aproksimoida experimenttia". Moni muu olisi tyytynyt arvivoimaan koetta. Prkl!!!
Kukapa ottaisi hyvin kun toinen sanoo että olen huolissani kun olet porsasteleva plösö...
Ihan non-chalantisti nyt tässä sanon, että mitäs jos mind your omista fucking asioistasi.
käytitkö termiä non chalantti? saattaa nimittäin olla se syy miksi pysyttelee susta non chalentisti erossa, ei se non chalantti kommentti.
p.s. miten asia ilmaistaisiin chalantisti?
Vierailija kirjoitti:
Että ihan non-chalantisti mainitsit.
Jep....epäilen että johtuu nimenomaan tästä.
Olen nauranut viisi minuttia vähemmän non-chalantisti
ehkä se ei osaa ranskaa ja välttelee sua nyt koska on terhi kiemunki
No mitä jos vaan menisit ja pyytäisit asiaa anteeksi? Sanot että ei ollut tarkoitus arvostella ja jatkossa et puutu asioihin jotka ei sinulle kuulu. Eikä mitään "mutta" sanaa sen perään.
Kannattaa jatkossa sanoa nonchalantisti.
Ootko sä se sama, joka cringeää?