Bordellit laillisiksi. Ainoa järkevä ratkaisu sanon minä :)
Seksin osto ei lopu ikinä, joten miksi sitä ei voida tehdä turvalliseksi sekä asiakkaalle, että palvelun tarjoajalle????
Ihan loogista ja järkevää, voisin jopa perustaa bordellin ja toimia madamena :)
Kommentit (23)
Ainakin tulisi osa rahoista valtion kassaan eikä kokonaan esim venäjän mafialle.
pienempi mahdollisuus tulla hakatuksi, työstä saisi oikean palkan ja edut, rikollisuus vähenisi prostituution ympäriltä...
jos tuommoinen sallitaan. Siis ihmiskauppa.
jostain syystä prostituutio ja huumeet nimenomaan käyvät käsikädessä. Miksiköhön.
Tosin aukiolo-aikojen tulisi olla rajoitetut, eikä työntekijät saisi houkutella asiakkaita kadulta, siis sisäänheitto kielletty.
Yleensä persettä myyvät eivät ole ihan täyspainoisia ja täyspäisiä ihmisiä. Ainakaan kun sitä on tehnyt jonkun vuoden monta kertaa päivässä..
nykyään pitävät huumeilla joitakin naisia pakosta alalla...
MInä haluan (rahapulassani ja työtön kun olen) myydä toisen munuaisenin eniten tarjoavalle ja teen sen ihan omasta tahdostani, ettei ole mitään ihmiskauppaa.
selvin päin olemaan, tai jos pystyy niin luulen että täytyy luontaista vikaa päässä..
Mutta jos bordellit olisivat valtion valvonnassa voitaisiin myös valvoa ettei niissä harrasteta huumekauppaa.
Ei kai sitä voi ihmiskaupaksi sanoa jos joku haluaa VAPAAEHTOISESTI ansaita rahaa p*llua antamalla. Joku nymffi saattaisi pitää sitä jopa oikeana unelma ammattina.
ajatelkaa naista joka kouluttautumattomana, työttömänä ja huonon itsetunnon omaavana ajatuu tälläaisen " helpon rahan" " ammattiin" . Kuka haluaa perustaa perhettä hänen kanssaan, kuka haluaa tehdä lapsia prostituidun kanssa, kuka haluaa olla prostituoidun lapsi? Uskon että " tuollainen" työ on henkisesti niin kuluttavaa että mitkään terapiat ei lopulta riitä. " Työtä" ei voi myöskään tehdä eläkeikään asti (kai) vaan keski-iän kynnyksellä viimeistään kysyntä katoaa ja sitten on aika lailla tyhjän päällä.. Eikö vaan. Sitten täytyykin valtioin kustannuksella järjestää työllisyyskursseja entisille prostituiduille...
t.Entinen prostituoitu ja narkomaani
ehkä sanavalmiimpi ja seksistä kiinnostuneempi kuin keskiverto av-pihtari, mutta ei kaikki seksityötä tekevät ole päästään vialla. pitää vaan osata ottaa asiat työnä...
Jaa' a pitäisikö nyt loukkaantua äitini puolesta vai nauraa...
Miten?