Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako mämmin syönti ilmavaivoja?

Vierailija
25.03.2016 |

Eilen söin aika paljon ja tänään on ollut porinaa tuoksujen kera..ihme, ettei palovaroitin piippaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla.

Vierailija
2/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret määrät joillakin, kyllä. Esim. mulla suuret määrät joo, pienet ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruis aiheuttaa osalle vatsavaivoja. Mullakin useimmiten jo yksi pala leipää. Mämmi tekee siis samaa. Syön piereskelyn uhallakin, kun on niin hyvää.

Vierailija
4/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah täällä kans mies melkoista konserttia pitänyt ja kaikenlisäksi vielä naureskelee :D

Vierailija
5/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ooo ollu ilimavaivoja vaikka alootan aamun mämmillä ja syän kaksi rovehellista päivässä ja 12 tuokkosta oon jo syäny ja parikymmentä on jälijellä ja pakastimessa parikymmentä juhannusta varten ja jos joku haluaa lahajaksi taikka tuliaasiksi mämmiä tuara niin kaikki otetahan vastahan ja syärähän , notta, 

Maha vaan keherää kun saa mämmiä täytteeksi. Ei ooo ollu ilimavaivoja.

Arvaattakin varmaan kuka minoon. Ooon joskus hiihtänykki ja puusukset on viäläkin varastossa jos haluan mennä lykkimähän.

Vierailija
6/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh ihmiset on erinlaisia ja joillekki tietty ruoka-aine aiheuttaa ilmavaivoja kun taas tuntuu ettei kellekkään muulle tee samaa. enokin aina valittaa sitä kuinka oregano aiheuttaa hänellä ilmavaivoja 

Vierailija
7/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisia ovat eriNlaiset ihmiset, mutta sen tiedän, että kyllä mämmi pierettää ja minulla lisäksi tehostaa vatsantoimintaa noin niin kuin kauniisti sanottuna. Murisee, jyrisee ja ropisee.

Vierailija
8/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin pierettää, mutta ei se mikään vaiva ole, pikemminkin harrastus.

T. Grandfarter

Vierailija
9/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, millaisia ovat eriNlaiset ihmiset, mutta sen tiedän, että kyllä mämmi pierettää ja minulla lisäksi tehostaa vatsantoimintaa noin niin kuin kauniisti sanottuna. Murisee, jyrisee ja ropisee.

Kielipoliisit saisivat paskantaa housuihinsa.

Vierailija
10/26 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä mulla vatta nyt laulaa ja pärssilimä soi kun roveellisen kerman kera hotkaisin.

Vierailija
11/26 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pierettää jo muutama lusikallinen

Vierailija
12/26 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä vedin 700g mämmiä ykkösellä. Aamulla pierukonserttia ja kilo juoksevaa paskaa. Eipä ole hetkeen saanut vessa A+-luokan varoitusta.

Vierailija
13/26 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, mun mies sanoi, että Suomi joutui karanteeniin, kun vaimo söi mämmiä😃

Vierailija
14/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aiheuttaa, ainakin minulla. Harmi koska pidän todella mämmistä, esim vaniljakastikkeen kanssa. Mutta en viitsi syödä kovin usein tai suuria määriä. Jo muutama lusikallinen aiheuttaa vatsaongelmia. Maha purnaa, pientä vatsakipua. Pierettää jne. Käyn vessassa. Helpottaa pikkuhiljaa.

Vierailija
15/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ap:n pieruko ihan tuoksuu!

Mulla ei niinkään pierettänyt, vaan mämmi pani suolentoimintaan hurjasti vauhtia eli varpusparvi lensi että röpötys vain kuului, eikä muuten tuotos tuoksunut, vaan haisi niin maan perusteellisesti. Onneksi asun yksin! En siis terrorisoinut ketään. Harmittaa ihan oikeasti, että piti lopettaa muutama vuosi sitten mämmin nautiskelu, sillä suu söis sitä edelleen, mutta suoli sanoo, ei kiitos.

Vierailija
16/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti. Sellaisia minuuttipieruja. Kirjaimellisesti. Ja  tuottaa sysimustaa sitä itteään.

Vierailija
17/26 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja niin ettei voi mennä julkisille paikoille pitkään aikaan. Ja hengästyttää se turvotus. Ja ei herkku.

Vierailija
18/26 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää lujasti. Mutta ilkeämpää on, että se närästää.

Vierailija
19/26 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään! Söin just 48 tuokkoa!

Vierailija
20/26 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yhden sellaisen 1dl kokoisen purkillisen mänmiä. Raivoripulilla kaksi päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi