Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutista joka tuutista kun ateistit viettävät pääsiäistä!

Vierailija
24.03.2016 |

Yksi kaverinikin on ateisti ja silti on niin innoissaan kun pääsee viettämään pääsiäistä eli syömään mämmiä, kasvattamaan rairuohoa, syömään suklaamunia jne. Ei päätä eikä häntää.. Mielestäni ateistit voisivat mennä töihin huomenna.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomat tykkää kyllä nauttia pyhäpäivistä ja seurakunnan tarjoamista ilmaisista palveluista, mutta veroja ei kiinnosta maksaa ja kristittyjä pilkataan aina kun on mahdollisuus

Mitähän ne seurakunnan ilmaiset palvelut ovat, joista minäkin olen "nauttinut"? Niitä ei ole yhtään ainoaa. En ole ollut ev.lut. seurakuntien kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun olin mukana viemässä isäni ruumista krematorioon tuhkattavaksi vuonna 2005. Äitini ruumiin vastaavan toimenpiteen kuusi vuotta myöhemmin hoiti hautaustoimisto ilman minun läsnäoloani. Ja molemmista toimenpiteistä maksoin reilusti, ei todellakaan ollut ilmaista palvelua. Näitä tapauksia ennen olen ollut joskus häissä ja hautajaisissa seurakunnan tiloissa ja ala-asteen aikaan meidät aina rahdattiin kuuntelemaan suvivirttä kirkkoon, mutta siinä se sitten minun kohdallani on ollutkin. Joten ollos hyvä ja kerro, mitä ilmaisia palveluja minä olen ev.lut. kirkolta saanut!

Vierailija
22/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapautta loukataan. Uskonnottomat pakotetaan viettämään vapaapäivänsä uskovaisten pillin mukaan. Vai kuuluisiko siis uskovaisilla olla enemmän vapaapäiviä, ja millä perusteella.

Uskonnonvapautta on se ettei sinun ole pakko viettää kristittyjä pyhiä. Jos et kuulu kirkkoon, päivä ei ole sinulle pyhä, joten voit hyvin mennä töihin. Ethän sinä silloin tarvitse sitä päivää vapaaksi?

Valitettavasti Suomi pysähtyy pyhien aikaan eli suurin osa työpaikoista ovat kiinni.

Tarvitaan muutos että vain kirkkoon kuuluvat saa lomailla kristillisinä pyhäpäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpominen on kyllä alkujaan ortodoksinen perinne ja lähtöisin Karjalasta, nykyisin toki maallistunut. Munat on symboloineet uutta elämää jokaikisessö kulttuurissa, niihin kehitettiin tämä kristillinen ulottuvuus myöhemmin.

T. Pakana

Vierailija
24/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistina minua hävettää ap:n provo.

Eihän mämmillä tai rairuoholla ole mitään tekemistä kristinuskon tai Jeesukseõn kanssa, nehän ovat pakanallisia perinteitä, joiden vaalimiseta kristittyjen pitäisi olla häpeissään.

Huono provo.

Töihin en voi mennä kun valtionkirkolla on valta päättää kaikkien vapaapäivistä.

t.ateisti

Juuri näin. Ateistit syö munia ja mämmiä pääsiäispupua odottaen eivätkä ole kirkossa uskovaisten seassa itkemässä Jeesusta.

Vierailija
25/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh 😑. Mutta eikö uskovaisia mitenkään epäilytä, että kaikki ne raamatun draamankohdat, jota he juhlii, on sattunut juuri luonnon vuodenkierron huippukohdissa tyyliin kevätpäivän tasaus on hyvä aika mestata messias? Vai keksikö ateistit luonnossa tapahtuvat muutokset, että pääsiäisellä ois muukin merkitys kuin mestaus hmmm...😏

Vierailija
26/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomat tykkää kyllä nauttia pyhäpäivistä ja seurakunnan tarjoamista ilmaisista palveluista, mutta veroja ei kiinnosta maksaa ja kristittyjä pilkataan aina kun on mahdollisuus

Mitähän ne seurakunnan ilmaiset palvelut ovat, joista minäkin olen "nauttinut"? Niitä ei ole yhtään ainoaa. En ole ollut ev.lut. seurakuntien kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun olin mukana viemässä isäni ruumista krematorioon tuhkattavaksi vuonna 2005. Äitini ruumiin vastaavan toimenpiteen kuusi vuotta myöhemmin hoiti hautaustoimisto ilman minun läsnäoloani. Ja molemmista toimenpiteistä maksoin reilusti, ei todellakaan ollut ilmaista palvelua. Näitä tapauksia ennen olen ollut joskus häissä ja hautajaisissa seurakunnan tiloissa ja ala-asteen aikaan meidät aina rahdattiin kuuntelemaan suvivirttä kirkkoon, mutta siinä se sitten minun kohdallani on ollutkin. Joten ollos hyvä ja kerro, mitä ilmaisia palveluja minä olen ev.lut. kirkolta saanut!

Aika moni kristittyjen pilkkaaja-ateisti vie silti lapsensa seurakunnan maksuttomaan kerhoon, ottaa vastaan kirkon hätäapua ym.

27/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viettää muita enemmän vapaata, ne ovat palkattomia. Jos joku tekee muita enemmän työpäiviä, niistä maksetaan ylimääräistä.

Kyllä minä voisin mennä perjantaina töihin. Mutta uskonto ei muuta yllä todettua palkanmaksuperiaatetta. Uskonto on yksi asia ja palkanmaksuperiaate toinen asia.

28/33 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapautta loukataan. Uskonnottomat pakotetaan viettämään vapaapäivänsä uskovaisten pillin mukaan. Vai kuuluisiko siis uskovaisilla olla enemmän vapaapäiviä, ja millä perusteella.

Uskonnonvapautta on se ettei sinun ole pakko viettää kristittyjä pyhiä. Jos et kuulu kirkkoon, päivä ei ole sinulle pyhä, joten voit hyvin mennä töihin. Ethän sinä silloin tarvitse sitä päivää vapaaksi?

Valitettavasti Suomi pysähtyy pyhien aikaan eli suurin osa työpaikoista ovat kiinni.

Tarvitaan muutos että vain kirkkoon kuuluvat saa lomailla kristillisinä pyhäpäivinä.

Sopii minulle, mutta kyseiset vapaapäivät ovat toki palkattomia. Katsos kun ei se kirkkoon kuuluminen kuitenkaan oikeuta parempiin palkkausjärjestelmiin.

29/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kristilliset pyhät kuuluvat kristityille. Muut töihin!

Ja lauantaivapaat kuuluu vasemmistolaisille, samoin kuin vuosilomat.

Kristityt tehköön töitä 6 päivää viikossa ympäri vuoden, viettäen vapaana yhden viikottaisen lepopäivän lisäksi vain kirkolliset juhlapyhät.

30/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta palkattomana.

Jos uskonnolliset vapaapäivät ovat automaattisesti palkallisia vapaita, niin perustan uskoonon jossa kaikki perjantait ja maanantait ovat uskonnollisia pyhäpäiviä. Ei liene vaikeuksia kerätä riittävää määrää kannattajia ja jäseniä päästäkseen rekisteriin.

Vierailija
31/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi närhen munat. Edelleen aika moni poliisi, hoitaja, palomies, lääkäri, tehdastyöläinen jne.on töissä tänäänkin. Kuten jouluna. Oli ateisti tai ei. Itselle pääsiäinen on kevään juhla, thats it.

Vierailija
32/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin juuri muinaisskandinaaviseen uskoon.

Maanatai on vapaa, koska se on kuun päivä.

Tiistai on vapaa koska se on Tyrin päivä.

Keskiviikkona joutuu töihin, mutta se on onsdag Odinin päivä.

Torstai on Torin päi

Perjantai on Frian päivä

Lauantaina kävisi muuten muttta se on kylpypäivä.

Sunnuntai on auringon päivä..

Muina päivinä voin kyllä työskennellä.

Vierailija
33/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu kohta nää kristilliset vapaapäivät, pohjoismaisessa kalifaatissa valtion uskonto on ihan toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi