Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eskariope mahtoi tulkita lasta?

Vierailija
24.03.2016 |

Eskariope kertoi kaikin puolin hyvähenkisessä vanhempainvartissa siitä kuinka heillä on tapana perjantaina aina halata lapset ja että muut lapset tulevat halaamaan iloisesti mutta meidän poika nojaa silleen poispäin kun sitä halataan. Noh, minä näin silmissäni kuinka poika nojaa just poispäin kuin Pisan torni ja on ihan vaikeana ja naurahdin ja sanoin että no se kuulostaa kyllä ihan "Valtterilta". Kotona vasta tuli mieleen että auts 😃. Nimittäin kun en minä älynnyt ajatella tuosta mitään kun poika on ollut aina kova halailemaan minua ja isäänsä mutta jäätyy aina kun vieras yrittää halata. Eskari-iässä oli vielä tapana ottaa about päivässä sellainen kunnon apinahali, huomasin että kun kun eskari alkoi pojalla oli aluksi sellainen oikein apinahalikausi. Yrittiköhän ope siinä jotain huolta ilmaista? Mitä ope itse ajattelisit noin käyttäytyvästä lapsesta? Mitään pulmia ei eskarissa ole ollut ja hyvin on lapsi viihtynyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastauksesi oli hyvä ja ilmaisi että normaalia käytöstä pojallenne! Ei kaikki tykkää halailusta, eikä tarvitsekaan tykätä. :) Minulla on nyt kakkoset, ja osa heistä on kovia halailemaan, osa taas ei. En ajattele heistä sen kummempaa! Enkä myöskään "väkisin" halaile, ne oppilaat jotka haluavat halata niin saavat halata, osaa kättelen ja osalle annan omaa tilaa - riippuu lapsesta. Yhtä rakkaita kaikki siitä huolimatta. :)  

Vierailija
2/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei tykkää vieraiden halailusta eikä tarvitsekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vastauksesi oli hyvä ja ilmaisi että normaalia käytöstä pojallenne! Ei kaikki tykkää halailusta, eikä tarvitsekaan tykätä. :) Minulla on nyt kakkoset, ja osa heistä on kovia halailemaan, osa taas ei. En ajattele heistä sen kummempaa! Enkä myöskään "väkisin" halaile, ne oppilaat jotka haluavat halata niin saavat halata, osaa kättelen ja osalle annan omaa tilaa - riippuu lapsesta. Yhtä rakkaita kaikki siitä huolimatta. :)  

No hyvä sitten :). Ei tuo nyt vaivaamaan jäänyt mutta siirryttiin siitä seuraavaan asiaan ja jälkeenpäin tuli mieleen että olisko ollut joku tärkeämpi pointti opella.

Vierailija
4/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli mitään tärkeämpää kuin juuri tieto että on tarkempi rajoistaan. Kyllä ne selvemmin ilmaisee jos jotain on mitä pitää miettiä.