Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erakkoluonne, johtuuko sotkuisesta kodista?

Vierailija
19.02.2006 |

Itse olen huomannut että kun koti on kaaoksessa, niin haluan vain käpertyä sinne enkä halua nähdä ketään. " Suur" siivouksen jälkeen (joka on muuten valtava ponnistus väsyneellä mielellä) taas soittelen ihmisiä kylään ja kyläinen itsekin. Onko näin että sotkuinen koti imee ihmisestä energian vai onko tämä vain sattumaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvita siivota, vaan kain käpertyä. kun erakkovaihe menee ohitse, tulee lisää energiaa ja intoa siivoamiseen.

Vierailija
2/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu siltä, että erakkovaihe iskee siinä vaiheessa kun huomaan että koti alkaa menemään sotkuisemmaksi tai tarkemmin sillä hetkellä kun huomaan toivovani että kumpa kukaan ei vain tulisi nyt käymään kun täällä näyttää tältä. Ja taas piristyminen ei liity välttämättä siihen että saa jostain energiaa, vaan yleensä se on pakkosiivousta verenmaku suussa, kun joku on ilmoittanut tulevansa kylään. Kun vieras on siistissä kodissa niin siinä vaiheessa vasta alkaa taas energia virtaamaan ja siistiä kotia on taas helppo pitää siistinä kunnes pikkuhiljaa, kuin huomaamatta alkaa pieniä lehtikasoja kerääntyä, vaatteita jää tuoleille, sohvalle....

Ja muuten, oikeasti erakkovaiheessa en ole koskaan ajatellut että kodin siisteydellä olisi jotain merkitystä. Olen vaan oikeasti uskonut että minä en tarvitse ketään ja minä oikeasti pidän yksinäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän