Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden varatun insta on kalle_masalin!
Ei voita Roopea. Tää uusi on liian podattu
Bodattu ja bodattu, Kalle unohtanu jalkoja treenata...
:D
No voittaahan toi Kalle ainakin sen Lauri-rimpulan ulkonäössä.
Kyllä Roope on edelleen parhaimman näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä joku petofiili XD
Mutta ei ole uudella parilla yhteiskuvia instassa tuon reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ihme että tv:ssäkin näytettiin Iiron kalu. Oli kyllä iso. Siinä tais olla Iiron elämän/Temptation islandin reissunsa huippuhetki.
Jaa, onko tuo iso? Sehän oli hiukan puolikova. Ei kyllä mikään erikoinen aikuisen pippeliksi.
15 vuotiaalla pojallani on yhden kolmanneksen suurena. Koska olemme normaali oerhe, olen nähnyt sen vaan lepoasennossa.Silti hieman häiriintynyttä, että kirjoittelet teinipoikasi peniksen koosta. Oletpa sitten nähnytkin sen vain lepoasennossa.
Joo, häiriintyneeltähän se kuulostaa, en ajatellut sitä ihan noin miten lähti näppikseltä. Mutta pointtina, ettei toi lima iiron peli ole mikään erikoinen. Hän on kumminkin aikuinen mies.
Sä tuskin olet mittaillut kummankaan vehkeitä? Iiro on vartaloltaan varmasti lievästi kookkaampi kuin sun 15-vuotias riisikeppi, joka yllättäen vaikuttaa sun kykyysi hahmottaa munan todellista kokoa.
Tässä ohjelmassa irvokkainta on, että sinkut saavat palkkaa siitä että saavat vieteltyä nuo pariskunnat. Ovat siis prostituoituja.
Taitaa olla ihan näytelty juttu tämä parin häätö. Miten ne molemmat sano just tuolla iltanuotiolla, että niitä ei kiinnosta toisen parisuhde tippaakaan ja sanoivat sitten että parisuhdetta ei ole? Aikaisemmilla nuotioilla on ollut toinen ääni kellossa...
Nyt vinkkejä kehiin, ketkä eroaa ja ketkä pysyy yhdessä ohjelman jälkeen?
Aika paljon kommentteja poistettu täältä... Nytkin poistettiin kaksi mun kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä joku petofiili XD
Eikö kyse ole ennemmin makukysymys? Tuskin olen.
Mä veikkaan että tuo uusi pariskunta on ollut ihan vaan lomalla tuolla aluksi. Sitten tuotantotiimi on miettinyt mitä tekevät valehtelijoille. Helpostihan ulkomailla näkee suomalaisia ja sieltä olisi helppo löytää pariskunta kotiin lähetetyn tilalle.
TAI sitten tuotantotiimi on miettiny pitemmän aikaa mitä tekevätkään tälle valepariskunnalle ja etsineet hakijoista korvaajat jotka on lennätetty thaikkuihin odottamaan leirinuotiota.
En usko että olisi käsikirjoitettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vinkkejä kehiin, ketkä eroaa ja ketkä pysyy yhdessä ohjelman jälkeen?
Vinkkejä? No nyt ei kyllä äkkiseltään tule mielee, miten juuri minä voisin vaikuttaa noihin kuvioihin..
Mistä toi Kalle on niin tutunnäkönen :D
Roope käy läpi kaikki naiset. 3. nainen pääsi jo treffeille.
Onkohan uusi pari eronnut saarella? Tämän kallen instassa ei enää ole naisen tykkäyksiä tai kommentointeja tuon tiikerikuvan jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisista kuumin on Eveliina. Miehistä ehkä Karri.
Siis se Eveliinahan on kauhee läski!
Ole hiljaa, ssss. Ei Eveliinasta nyt läskiä saa millään.
Haha Kalle on mun tinder match!
Vierailija kirjoitti:
Musta toi Lauri on kaikessa ällöttävyydessään menny jo Mikan edelle.
No en nyt tiiä, Lauri on 20 vuotta nuorempi, eikä puhu Noorasta tai muistakaan naisista ikävästi.
Siis se Eveliinahan on kauhee läski!