Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh! Mies nolasi mut...

Vierailija
19.02.2006 |

Olin tänään hieman kärttyinen vielä eilisestä (josta täällä myös narisin, kun ulosmenosuunnitelmani menivät mönkään) ja olisin ollut valmis viettämään tämän päivän, kuten joka sunnuntain makoillen ja katsellen tv:tä perheen parissa.

Kuinka ollakaan anoppi soitti miehelleni ja kutsui meidät kahville (mukava ajatus ja siellähän me käymmekin usein kyläilemässä, vaikka he eivät koskaan käy meillä).

Suostuin, mutta valitin miehelleni silti puolileikilläni kuinka ärsyttävää kesken sunnuntain lähteä sinne ja jää ohjelmat katsomatta ja siellä pyörii vaan se ärsyttävä TORINO-06, mitä en yhtään enää jaksa katsoa!

Siinä sitten kuitenki lähdettiin jo ihan hyvällä mielellä kunnes perillä ollessamme, anoppi kysyy mieheltäni " salavihkaisesti" , että mitä kanavaa nyt pitikään katsoa! (viitaten minuun)

Ja appi-ukko siinä, että nyt taitaa jäädä torinot katsomatta kun pitää American idolseja katsoa..Leikillään, mutta niin, että mua rupesi hävettämään ihan kauheasti!

Mies oli soittanut niille salaa ja pyytänyt että voitaisiin katsoa American Idolsia koska muuten en suostu sinne menemään.. ENkä edes ole niin kiinnostunut mistään idolsista vaan käytin sitä vain kiukutellessani esimerkkinä. Mua nolotti niiiiiin paljon.

Mies vielä niille sanoi, ettei mun kuullen olisi saanut kysyä, että mitä kanavaa pitää katsoa kun olin miestä nimenomaan kieltänyt sanomasta anopille ja apelle että jotain ohjelmia kaipaan..

Idolssia sitten katsottiin....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että sulla on kivat appivanhemmatkin. Hyvä mäihä!

Vierailija
2/3 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ole tyytyväinen, että sinulla läheisiä, jotka välittävät tunteistasi ja haluavat sinun olevan onnellinen ja valmiita uhraamaan omat mieltymyksensä siun mieltymyksiesi vuoksi.

Jos he vain hyväntahtoisetsi " naljailivat" , niin eihän se nyt niin paha ole. Olisit vain nauranut heidän kanssaan.

Itsekin joskus elän ja ajoitan elämääni tv-ohjelmien mukaan ja huomannut ettei se ole tervettä. Yhdenlaienn huume on tuo tv:kin. joksus olen vain kylmästi päättänyt sulkea tv.n ja lähteä esim lenkille, vaikka olisi mieliohjelmani tulossa, koska en halua olla riippuvainen tuommoisesta tyhjänpäiväisestä kapineesta. Kyllä ne ihmissuhteet, jopa anoppi ja appi, menevät etusijalle. Ja juuri se kun on riippuvainen tv:stä tai joistain ohjelmista, on nolostuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sen sulkenut ja lukenut sen sijaan että töllöttäisin jotain turhaa.

Kyllä minä siinä hädissäni nauroinkin mukana, mutta nolous kohisi korvissa. :)

Kyllähän mies hyväntahtoisesti tahtoi minun olevan iloinen ja saada nähdä ne turhat ohjelmat, että kiva juttu, mutta silti..heh..

ap