Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, löysin rinnastani kyhmyn...

Vierailija
19.02.2006 |

eilen illalla se oli pieni ja kipee. Aamulla se oli isompi n.1,5cm pyöreä ja ihan nännin alapuolella aika pinnassa kun saan siitä " kiinni" .

Ei kait syöpä kasva niin äkkiä? Imetys on loppunu lähes 2v sitten, mutta" ternimaitoo" on herunu sillon tällön...

Toivottavasti se oli vaan joku kysta, huomenna se selvii lääkärillä, siihen vaan on niin pitkä aika. Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jaksuja, tiedän tuon tunteen =/

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kyhmyn toisesta rinnastani, nännipihan alueella tuntui peukalonpään kokoinen patti, mennin lääkäriin, lääkäri tutki rinnat ja lähetti verikokeisiin, ja soitin seuraavana päivänä lääkärille kokeiden tulokset, sanoi, että kyhmy on luultavasti estrogeenikyhmy, ( olin syönyt trikvilar- e-pillereitä n.20 vuotta) ja olin juuri pillereiden avulla siirtänyt menkkoja, eli söin kaksi 21kpl pyörylää yhteen putkeen, johtui siitä, että elimistööni kerääntyi liikaa estrogeeni-hormonia, josta kyhmy! sain uudenlaisia e-pillereitä ( Jasmin) vähempihormoonisia pitäisi olla ja turvallisempia näin vanhalle 36v. Hän sanoi( siis lääkäri), että patin pitäisi hävitä itsestään, jos ei häviä, niin sitten mammografiaan. Patti hävisi heti muutaman päivän uusien pillereiden käytön jälkeen, mutta kyllä säikäytti. toivotaan, että sulla yhtä hyvä tsäkä! Peukkua pidän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huomasin kanssa eilen patin!!!!!! mulla on vas. rinnassa aristava noin 2cm epäsymmetrinen patti. en ole ennen huomannut... en tiedä onko se kauan ollut siinä, kun oon laihduttanut niin tisseistä on lähtenyt paljon pois. mietin eka, voisko kyseessä olla joku liiallisten rintalihasliikkeiden vaikutus.. ei kai auta, lääkäriin on suunnistettava! ilmoitahan mitä kerrotaan!

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tässä ehtii jo ajatella kaikenlaista...ja pelkää pahinta.

Epäilen siksi sitä kystaa, kun sain niitä munasarjoihini hormonikierukan oltua puoli vuotta paikoillaan, taidan poistaa koko härvelin, jos tämäkin johtuu siitä... Toivottavasti huomenna on parempi päivä!!

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuttuu.Tarvittaessa varaa aika ultraan ja mammografiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä