Kokemuksia care.comista?
Tarvitsisin kipeästi satunnaisen säännöllistä lastenhoitajaa pienelle lapsellemme työvuorosäätämisteni vuoksi.
Turhaa olen yrittänyt mll:a, sieltä ilmoitetaan aina, ettei valitettavasti lastenhoitopyyntöön voida vastata.
Nämä duunibuumit ja pikaduuni.comit olen katsonut ymmärrän, että lastenhoitotyö on tärkeää ja arvokasta, mutta 25€/h on silti musta tosi paljon siitä, että pääsen itse töihin ( loppusaldo +-0). Kyseessä yhden pienen, mutta tosi helpon lapsen hoito, ei muita tehtäviä.
Care.com vakuttaa ihan fiksulta sivustolta ja tuntipalkatkin kohtuullisilta. Rekisteröidyin ja maksoin jäsenyyden, tein ilmoituksen, mutta en saa itse yhtään vastauksia.
Onko siis typerää odotella ilmoitukseen vastausta vai pitäisikö mun aktiivisemmin ottaa yhteyttä rekisteröityneisiin käyttäjiin? Tiedättekö kumminpäin se toimii? Eli työnhakijat ottaa yhteyttä työntarjoajaan vai työntarjoaja hakuammunnalla lähestyy työnhakijoita?
Onko joku löytänyt itselleen hyvän ja luotettavan hoitajan ko. palvelun kautta?
Tai tiedättekö mistä muualta voisin nannya etsiä?
Kommentit (4)
Kokeilin tuota care.com:mia, enkä voi suositella. Kallis ja huono käyttää.
Facebookista löytyy myös lastenhoito-ryhmiä, ne ovat hyvä ja ilmainen vaihtoehto! :)
Ota hoitaja kotipalveluyrityksen kautta (ennakkoperintärekisteriin kuuluvan). Saat vuonna 2017 kokonaiset 50 % kotitalousvähennystä. Vähennys tehdään verosta eli 30 euroa tunnista veloittavasta jää tuntihinnaksi 15 euroa.
Se usein on että palvelut joista joutuu maksamaan on aika silkkaa schaissea... Kunhan saadaan porukka höynäytettyä maksamaan.