Miten eroon otsan rypyistä (sibeliusrypyistä) ilman botoxia??
Olen 42-vuotias ja silmien välissä oleva ikävä pystyryppy on alkanut näyttää pysyvältä. :/ Mitä hittoa sille on tehtävissä, muuta kuin botox? En halua näyttää äkäiseltä vanhalta akalta, jollaiseksi en itseäni sisäisesti tunne. Muita ryppyjä minulla ei juuri vielä ole, tuo on ainoa. Ainoa, mutta pirun ruma.
Luin että jotkut ovat teipanneet otsaansa öisin. Olen sitä kokeillut, mutta otsa on aamulla kauhean näköinen ja täynnä ryppyjä "väärissä paikoissa" eli teippialueen reunoilla.
Onko muita vinkkejä?
Kommentit (7)
Olen 41 ja mulla on myös 2 pystyryppyä nenän yläpuolella otsalla. Mitä olen ihmisiä katsellut, niin joillakin noita tulee jo 30-vuotiaana, joten en jaksa itse yhtään stressata siitä että nelikymppisenä on sellaiset.
Ei tuossa iässä enää mitenkään (ilman niitä pistoksia).
Itellä ei oo kokemusta, mutta mites Dermaroller?
Itsekin pohdin samaa. En halua ottaa Botoxia (sitä pitää ottaa sitten säännöllisesti, ettei ryppy palaa). Jos jokin muu keino olisi toimiva (ehkä vähemmän tehokas, mutta pitkällä aikavälillä "terveellisempi" vaihtoehto)? Entä radiofrekvenssihoidot, otsan alueen hieronta (lihasten rentoutus)?
No ei pystyrypyille mitään voi ilman pistoksia.
Saat kuitenkin vielä samanlaisen sibben toiselle puolelle otsaa, odota vaan... 😱
Ehkä restylane auttaa?