Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut naiseudesta "myöhällä iällä"?

Vierailija
23.03.2016 |

Eli onko jotain sellaista fyysiseen tai muuhun asiaan liittyvää, jonka olet oppinut ilmeisesti hieman myöhemmin kuin muut naiset? Tai jotain tapoja, jotka auttaisivat johonkin ja ilmeisesti ovat kaikkien, paitsi sinun tiedossa?

Tämä tuli mieleen, kun näin vuosi imettämisen lopettamisesta murehdin rintojani. Ne on aina olleet suht isot, nyt rintsikoiden koko on 95E (älkää jääkö kiinni ympärysmittaan, läskiä on, teidän ei tarvii sitä kertoa ;)). Oon aina nukkunut ilman rintsikoita. Ennen raskautta roikkuivat hieman, mutta ovat aina olleet sellaisen kivan muotoiset, nännit eteenpäin ja alaosa pallon muotoinen, eli ei sellaiset suipot. Nyt imetyksen jälkeen tuntui, että ne menevät kohti suippoutta ja roikkuvat yhä enemmän. Muistin lukeneeni leikkauksesta ihan julkisella puolella ja googlailin sitä keskustelua. Löysinkin keskustelun, jossa joku kehotti mm. pitämään rintsikoita aina. (Ja käyttämään voidetta, mutta olen aina ennenkin muistanut rasvata rinnat.)

Keskustelussa muut isorintaiset sanoivat näin jo tekevän. No, kokeilemaan. Ja kahden viikon jälkeen ero on huomattava! En nyt väitä, että ne on pystyt puolipallot, mutta muoto on parempi ja "täytettä" on huomattavasti enemmän. Käyhän se järkeen, ettei niitä puolivuorokautta (aamut, illat, yöt) kannata roikottaa vain nahan varassa. Mieskin, joka on tietäen minun mielipahan rinnoista aina vain kehunut rintojani, myönsi eilen, että ne näyttää nyt paremmalta ja ovat ylipäätään erilaiset.

Väkisinkin nyt mietin, että kaikki muut tietävät, että isorintaisten on hyvä pitää rintsikoita öisin ja mä olen sen vaan jotenkin missannut. Mitä te ootte missannut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla veltostutat sieltä viimeisetkin kehon omat tukikudokset.

Vierailija
2/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen oppinut naiseudesta lähemmäs 50-vuotiaana sen, että kaikki naiset ovat kajahtaneita. Kaikki. Tällä en tarkoita mitään negatiivista vaan se on yksinkertainen tosiasia. Jos naisen kanssa haluaa tulla toimeen pitää selvittää itselleen missä kohtaa se reikä sen päässä on ja miten sen kanssa tullaan toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut jo aikoja sitten, että eriäviä mielipiteitä löytyy aina ja että parasta on tehdä niin, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja mikä itselle toimii. 😊

Ap

Vierailija
4/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis ekalle kommentille.

Vierailija
5/5 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin asia liittyy rintaliiveihin. Opin vasta nelikymppisenä ostamaan oikean kokoisia liivejä. Valaistuksen tässä asiassa toi "Kupista asiaa" blogi ja erityisesti siellä tässä postauksessa ollut video http://kupista-asiaa.blogspot.fi/2011/11/rintaliivien-rinnakkaiskoot.ht…;

Olin aina ostanut kokoa 75 C, eikä tullut mieleenkään kokeilla isompia kuppeja. Minusta nuo C:t istuivat ihan hyvin (aika samalla tavalla kuin videon naisella), ja muutenkin, kun monessa taulukossa jo kuppi C = suuri, ja en minä kokenut rintojani keskikokoista isommiksi edes, niin olisi tuntunut hullulta ostaa jotain "erittäin suuri" kuppisia. Pieniä ongelmia liivien kanssa toki aina oli: ohuiden paitojen alta usein näkyi että rintaa pullistuu "tuplatissiksi" kuppien reunan yli, ja olkaimet putoilivat. Mutta uskoin että ongelma johtuu poikkeuksellisen löllöistä rinnoistani ja luisuista hartioista. 

Kävinpä sitten erityisessä rintaliiviliikkeessä lopulta, ja kokenut vanhempi myyjä sanoi heti, että C-kuppi ei kyllä riitä mihinkään, jo vaatteet päällä minut nähtyään. Ja että ympärysmitta 75 on liian iso. 70 F -kokoisten kanssa sieltä kaupasta lähdin, ja todellakin, näytin ihan eri ihmiseltä yläkropalta kun oli lopulta sopivan kokoiset liivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme