Mistä tietää onko outo tai mieleltään poikkeava?
Ihan oikeasti nyt mietin sitä. Kaveritkin niin vieraskoreita etteivät sitä sanoisi. Joskus miettii ajattelevatko tai tekevätkö muutkin näin vai olenko jotenkin "poikkeava"...
Kommentit (8)
Määrittele ensin mikä on normaalia, mihin vertaat sitä oletko outo.
Mitä väliä?
Poikkeavuus ei haittaa ihmisiä jos et sen vuoksi esimerkiksi heittäydy heidän vaivoikseen tai muuten tunge liian henkilökohtaiselle reviirille. Pikemminkin ihmiset tuntuvat tykkäävän mitä tarkemmin osaa olla juuri sitä mitä on.
Sitä juuri mietin, mitä on normaali? Ehkä mietin näitä kun olin aina luokan seinäruusu...
Mitä ihmeen väliä sillä on? Itse ainakin vaan olen sellainen kuin olen, ja ihan sama mitä muut siitä miettii.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt mietin sitä. Kaveritkin niin vieraskoreita etteivät sitä sanoisi. Joskus miettii ajattelevatko tai tekevätkö muutkin näin vai olenko jotenkin "poikkeava"...
Voit päätellä asian siitä, että jos suurin osa ihmisistä tuntuu sinusta oudoilta ja/tai mieleltään poikkeavilta olet itse vähemmistössä. Mulla oli joskus teininä vähän vaikea vaihe ja juuri tuon tajuaminen sai minut hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit päätellä asian siitä, että jos suurin osa ihmisistä tuntuu sinusta oudoilta ja/tai mieleltään poikkeavilta olet itse vähemmistössä. Mulla oli joskus teininä vähän vaikea vaihe ja juuri tuon tajuaminen sai minut hakemaan apua.
Mihin siis hait apua? Tai miten perustelit tuon ammattilaisille? Ja mitä ne sano?
Mä oon saanut kuulla olevani outolintu koko ikäni ja mieluummin näin! Mielestäni kyllä kaikki ovat outoja, toiset vaan piilottavat sen paremmin, vaikkei edes tarviis.. Oltaispa kaikki vaan avoimesti kummajaisia :D
Mä ehkä hullu oon mut kai sentään saan
Hauskaa tuoda päälle maan
Oon niin hullu kuin rokkiin tarvitaan
Kaikki on.