Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Rakas ei tajua olevansa alkoholisti

Vierailija
22.03.2016 |

Surettaa.

On niin neuvoton olo. Asumme tällä hetkellä erillään, emme ole tavanneet kuukauteen mutta päivittäin enemmän tai vähemmän viestitelty.

Miehellä ei mielestään ole alkoholiongelmaa. Hän hoitaa työnsä (ja juo usein hieman salaa työn yhteydessäkin). Sen lisäksi mies juo itsensä humalaan tai jopa kovaan känniin asti 2-3 kertaa viikossa. Kännissä hän on usein ärtynyt ja riidanhakuinen ja saattaa saada kohtauksia, joissa mieliala heittää hetkessä onnesta synkkyyteen. Silloin hän nimittelee, syyttelee, haastaa riitaa ja koittaa satuttaa minua jutuilla kuten "en halua sinua".

Olen sietänyt enemmän kuin olisi tarvinnut, koska olen toistellut itselleni miehen kännihakuisuuden, inhottavuuden ja ilkeyden johtuvan masennuksesta, siitä että hänellä on paha olla, ties mistä... Nyt kuppi on nurin enkä jaksa enää.

Olin jo varovaisen toiveikas siitä, että mies olisi tajunnut jotain asumuseromme aikana. Jotain sellaisia merkkejä oli ilmassa. Eilen hän oli toista päivää kännissä ja koki asiakseen haistatella ja haukkua minut.

En jaksa enää. Tuntuu niin pahalta miten hän satuttaa minua. Ja tuntuu niin pahalta että hänellä on niin paha olla. Voimaton olo. Mitä teen? Rakastan häntä ja sydämeni särkyy siitä miten huonosti mies voi. Mutta en halua voida itse koko ajan huonosti miehen vuoksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde.

Vierailija
2/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa alkoholia. Olet vain tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No unohda koko mies! Olet jo ottanut suuren askeleen oikeaan suuntaan kun olet muuttanut omillesi. Älä vain palaa takaisin!! Ei se mies muutu ennenkuin hän ITSE haluaa muuttua. Sinä et voi häntä mitenkään auttaa.

Vierailija
4/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alkoholistit eivät ymmärrä omaa käytöstään humalassa, miten hirveää se on vastaanottavalle osapuolelle. Kenties hän heräisi, jos näkisi itsensä sinun silmin?

Vierailija
5/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista827 kirjoitti:

Usein alkoholistit eivät ymmärrä omaa käytöstään humalassa, miten hirveää se on vastaanottavalle osapuolelle. Kenties hän heräisi, jos näkisi itsensä sinun silmin?

Miten tällaisen voi toteuttaa?

Vierailija
6/6 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikuinen kakkonen. Sinä et riitä miehellesi, rakkautesi ei riitä miehellesi. Alkoholi on hänen suurin rakkautensa. Maailmassa on muitakin miehiä, älä tuhlaa aikaa ja elämääsi tuohon. Mies tuskin tulee muuttumaan, tod.näk. pahenee vaan kun entiset määrät ei enää tunnu missään ja alkoa on saatava koko ajan enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi