Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisit jos heräisit ja olisitkin teletappi? :D
Kommentit (13)
Ei paha. Vois syödä tappivanukasta koko päivän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähtisin leikkimään ja haistelemaan kukkia.
Hihkuisin riemusta ja taputtaisin pikku kätösiäni. Ja sitten tekisin sen kaiken uudestaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerran heräsin anustappina Laksa-Tiivitaavin perseestä. :o
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No Tiivitaavihan on se h..o ..joten kaiketi tappina hyppäisin anukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ottaisin käsilaukkuni ja lähtisin tappi ojossa lenkille. Ystävä saattais järkyttyä ja jättää lenkin väliin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heittäytyisin nurmikolle makaamaan selälläni ja odottaisin että vatsani alkaisi "kuplimaan"
Soittaisin terapeutilleni että tarvitsen kriisiajan JUST NYT PERKELE!