perunan teko ohje
Minä ostin kaupasta näitä perunajauhoja, mutta en löydä intternetistä ohjeita miten näistä saadaan perunoita!!! Auttakaa, mieheni potuntarve on jo suuri!!!
Kommentit (21)
Olisit ostanut potun, etkä perunajauhoja.
Heität vaan pellolle ni eiköhän ne siitä ala kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät halua käyttää eineksiä. Olisi mukava itse tehdä niin tietää mitä se sisältää
riitta annu kka kirjoitti:
Mitää tarkoitat tuolla??
Että olisit kävellyt kaupassa vihannesosastolle jauho-osaston sijaan ja ottanut pussin perunoita tai laittanut irtomyynnissä olevia perunoita esim. pieneen muovipussiin joita yleensä löytyy sieltä jostakin lähettyviltä, punninnut ja ottanut niihin hintalapputarran. Sen jälkeen olisit toiminut samalla tavalla kuin perunajauhojen kanssa eli mennyt kassalle ja maksanut ne.
Riitta annukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät halua käyttää eineksiä. Olisi mukava itse tehdä niin tietää mitä se sisältää
Tee sitten vaikka niistä perunoista itse jauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en halua jauhoja vaan PERUNOITA
Vierailija kirjoitti:
Mitää tarkoitat tuolla??
Että olisit kävellyt kaupassa vihannesosastolle jauho-osaston sijaan ja ottanut pussin perunoita tai laittanut irtomyynnissä olevia perunoita esim. pieneen muovipussiin joita yleensä löytyy sieltä jostakin lähettyviltä, punninnut ja ottanut niihin hintalapputarran. Sen jälkeen olisit toiminut samalla tavalla kuin perunajauhojen kanssa eli mennyt kassalle ja maksanut ne.
No ollaanpas sitä nyt nokkelia! Minä en ole mikään einesmummo! Meidän Paavalikin alkaa hermostua kun ei saa kunnon pottuja
riitta annukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hanki niitä perunoita eikä "eineksiä" joiden tekemiseen perunoita voisi käyttää.
Meidän Paavalikin alkaa hermostua kun ei saa kunnon pottuja
Se nyt taas on täysin oma syysi ellet niitä perunoita osannut kaupasta ostaa.
Keksikää nyt jotain uutta, tää on niin käytetty.
Vierailija kirjoitti:
riitta annukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hanki niitä perunoita eikä "eineksiä" joiden tekemiseen perunoita voisi käyttää.
"Perunajauho on perunasta valmistettua jauhetta." (eikä päinvastoin)
Vanha vitsi. Tyhmyyden näkee siitä, että yrittää kertoa vanhaa vitsiä uutena ja luulee, että se naurattaa.
Typerys, minä pidin sinua vaimo viisaana! Mutta et osaa edes perunoita tehdä!! Se on ero nyt!!!
Olen tuota samaa pohtinut jo hyvän aikaa. Minullakin nuo jauhot vanhentuvat tuolla kaapissa. Surku!