Se tunne kun huomaat koulukavereidesi olevan päälliköitä ja johtajia
Kommentit (8)
Niistä, jotka eivät ole menestyneet noin hyvin työurallaan, et kuule muualla kuin luokkakoklouksissa tai kuolinilmoituksista, jollet sitten pidä yhteyttä johonkuhun juoruilevaan koulukaveriin.
En tiedä mitä vanhoille koulukavereille kuuluu, eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Niistä, jotka eivät ole menestyneet noin hyvin työurallaan, et kuule muualla kuin luokkakoklouksissa tai kuolinilmoituksista, jollet sitten pidä yhteyttä johonkuhun juoruilevaan koulukaveriin.
(Jatkuu) On aivan tyypillistä,että koululuokasata muutama nousee johtavaan aaemaan tai muuten julkiseksi henkilöksi. Näistä tietysti saat lukea mediassa, et niistä "taviksista".
Käytännössä 70% lukioluokkakavereistani on muodollisesti korkeammalla tittelillä kuin minä. Sen sijaan vain pari heistä on päässyt syksyisin julkaistaville kateuslistoille, kumpikin nippanappa paremmalla liksalla...ja minä olen se, joka saa varmasti eniten maailmaa nähdäkseen tuosta sakista.
Joten en pidä pahana diilinä, reissumies rivi-inssin vastuulla mutta maan 3% parhaiten tienaavien joukossa.
mä kirjoitti:
Se on tuo Facebook, mistä nykyään kaikki selviää vaikka ei haluaisikaan.
Tekisi mieli poistaa tili, mutta sitten jää täysin ulkopuolelle kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
mä kirjoitti:
Se on tuo Facebook, mistä nykyään kaikki selviää vaikka ei haluaisikaan.
Tekisi mieli poistaa tili, mutta sitten jää täysin ulkopuolelle kaikesta.
Sieltä selviää sen verran mitä haluat itsestäsi ilmoittaa. Ei kannata tsekkailla muiden profiileja jos lopputuloksena harmittaa.
Huomaan monen olevan menestyneempiä, monella alalla. Monilla heistä taas ei ole perhettä, mikä on itselleni tärkein. Mut joo, toki välillä miettii et pitäiskö sitä joku urakin olla mutta se nyt on näitä nykyajan kotkotuksia :). Tsemppiä ja jaksamista työn etsintään ap!