Kun mies määrää joka asiasta.t.ammattivalittaja
Kommentit (32)
Olen kysynyt aiemminkin, mutta kysynpä uudestaan, kun et ole vastannut.
Hävettääkö sua ikinä nämä uhoamisesi? Kyllä lähden, kyllä jätän, kyllä hommaan asunnon.
Kun seuraavalla viikolla taas muina miehinä toteat, ettet lähde mihinkään. Kun ei ole tuloja etkä pärjäisi ilman miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt aiemminkin, mutta kysynpä uudestaan, kun et ole vastannut.
Hävettääkö sua ikinä nämä uhoamisesi? Kyllä lähden, kyllä jätän, kyllä hommaan asunnon.
Kun seuraavalla viikolla taas muina miehinä toteat, ettet lähde mihinkään. Kun ei ole tuloja etkä pärjäisi ilman miestäsi.
Nyt mä aion tosissani lähteä, on tapahtunut niin paljon kaikenlaista etten aio enää tätä paskaa sietää. Pärjään kyllä ja tulen jostain saamaan tuloja en aio sen takia mieheni kanssa olla.ap
Selvä, nyt lähdet ihan tosissasi.
Muutan siis kysymystäni: häpeätkö aiempia tyhjiä uhkauksiasi? Tätä tämänkertaista ei siis lasketa, nythän sä muutat ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, nyt lähdet ihan tosissasi.
Muutan siis kysymystäni: häpeätkö aiempia tyhjiä uhkauksiasi? Tätä tämänkertaista ei siis lasketa, nythän sä muutat ihan oikeasti.
En häpeä mutta nyt on mittani tullut täyteen. Paljon on tapahtunut sellaista mistä en ole kenellekkään kertonut ja joskus vaan tulee se ettei jaksa enää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tuli. Tolla huimauksella sä et ikinä jätä miestäsi, etkä tee mitään muutakaan. Kunhan uhoot vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sun kanssas taas. Pistä lenkkarit jalkaan ja lähde lenkille.
No en tällä huimauksella mene mihinkään.ap
Kyllä jätän. En mä huimauksen takia aio hänen kanssaan olla.ap
Hmm.... Muistan selvästi sun kertoneen, että huimaus on yksi niistä syistä, joiden takia et pärjää yksinäsi. Mikäs nyt on muuttunut?
Se onkin sit maailman kahdeksas ihme. Ennemmin lehmät lentää ja kukot munii, kun sä saat mitään aikaseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tuli. Tolla huimauksella sä et ikinä jätä miestäsi, etkä tee mitään muutakaan. Kunhan uhoot vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.... Muistan selvästi sun kertoneen, että huimaus on yksi niistä syistä, joiden takia et pärjää yksinäsi. Mikäs nyt on muuttunut?
On vaan pakko pärjätä tai sitten pyytää jostain muualta apua.ap
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sit maailman kahdeksas ihme. Ennemmin lehmät lentää ja kukot munii, kun sä saat mitään aikaseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään ihme minusta olisi. Olen mä ennenkin muuttanut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kohtahan sä päätät kaikesta ihan itse, kun olet muuttamassa miehen luota pois. Ihan tosissaan tällä kertaa, niinhän se oli?
Niin olenkin muuttamassa pois koska vuosia olen yrittänyt saada ottamaan myös mielipiteeni huomioon eikä sitä ota. Tulottoman ei ole niin helppoa heti muuttaa koska raha-asioiden kuntoon saaminen vie viikon tai pari.ap
Nyt on kaksi viikkoa kulunut. Oletko saanut raha-asiasi jo kuntoon muuttoa varten?
Nyt ap on ilmeisesti jo muuttanut.