Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa Helsingissä kivaa muskaria?

19.02.2006 |

Eli vauva nyt 3kk, muskariin meno kiinnostaa. Ihan vauvamuskari/jumppa mutta myös sellaisiin voi antaa paikkavinkkejä jotka isommille lapsille. Voi olla että tänä keväänä emme enää ryhmiin mahdu/kerkiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Töölön musiikkikoulu. Minä olen viihtynyt.

.thunder ja poika 6kk

Vierailija
2/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo alkanut, mutta ehkä mukaan pääsee vieläkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hakaniemessä asustellaan mutta olen valmis menenään kauemmaksikin esim metrolla pääsee hyvin, metroreittien varrella mahdollisesti siis muskaria. Netistä olen koittanut huonolla menestyksellä etsiä eikä myöskään meidän neuvolassa ollut seinällä muskarista tietoja..

Vierailija
4/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää Helsingissä kivoja muskareita eri puolilla kaupunkia (65e/kevät) www.MLL.fi, katso erikseen alueyhdistysten sivuilta.

Vierailija
5/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskareita eri puolilla itä-Helsinkiä, monet metroradan varrella. Lisätietoja www.ihmo.fi.

Vierailija
7/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annantalon maksullisia muskareita en ole kokeillut, mutta viikonloppujen ilmaistapahtumissa/musiikkituokioissa ollaan käyty, ja kivoja ovat olleet. Alppilan srk-talolla on tiistaisin muskari muistaakseni klo 10, ja siellä ovat vauvat ja leikki-ikäiset sulassa sovussa keskenään:)

Entä tietääkö kukaan hyvää vauvajumppaa keskustan tuntumassa?

Vierailija
8/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muskareita voi etsiä ainakin seuraavalta sivuilta www.mlko.org Pitäisi löytyä kattavasti muskareita ympäri Suomea. Takuuvarma paikka, missä on laadukasta muskaritoimintaa on ottaa yhteyttä paikalliseen musiikkiopistoon/kouluun yms. Mukavia muskarihetkiä!