Mies tehnyt exänsä kanssa kaikenlaista, mutta minun kanssani ei juuri mitään
Mies käynyt exänsä kanssa ulkomailla, huvipuistoissa, ravintoloissa, leffoissa ym. Minun kanssani ei suostunut edes Ikeaan. Olen ehdottanut ties mitä reissuja, mutta ei häntä huvita. Ei jaksa ikinä lähteä ravintolaan syömään ym. Vituttaa. Jotenkin olen myös tullut mustasukkaiseksi exää kohtaan. Ollaan oltu vuosi yhdessä, he olivat 3 vuotta ja alusta alkaen tekivät vaikka mitä (tiedän, kun tiedän tämän miehen exän kavereiden kautta ja pyörivät samoissa piireissä ennen meidän seurustelua).
Kommentit (33)
Oletko varma että mies on koskaan halunnut tehdä noita luettelemiasi asioita? Jospa se nainen ei tyytynyt ehdotteluun vaan vaati ja vänkäsi.
Tekeekö mies kavereidensa kanssa noita juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että mies on koskaan halunnut tehdä noita luettelemiasi asioita? Jospa se nainen ei tyytynyt ehdotteluun vaan vaati ja vänkäsi.
Näinpä. Ehkä exä on exä sen takia, että halusi aina ulkomaille ja huvipuistoihin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta on se kumma, kun ei mitään halua yhdessä tehdä... Eikä ole rahasta kiinni kummallakaan ja minä olen kyllä valmis maksamaan oman osuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö mies kavereidensa kanssa noita juttuja?
Kyllä voi joskus lähteä jonkun kaverinsa kanssa vaikka syömään ravintolaan ennen baaria. Käy jääkiekkopeleissä jne. Varmasti lähtisi myös ulkomaille, jos kaverit pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta on se kumma, kun ei mitään halua yhdessä tehdä... Eikä ole rahasta kiinni kummallakaan ja minä olen kyllä valmis maksamaan oman osuuteni.
Jos et varmuudella tiedä, niin miehen sanojen perusteella hän rakastaa sinua mutta teillä on erilaiset käsitykset vapaa-ajan vietosta. Ei kaikkia vaan huvita nuo mainitsemasi asiat.
Ette varmaan sovi toisillenne kauhean hyvin, jos toinen tahtoisi tehdä asioita ja toinen on tyytyväinen kotona oleiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ehkä exä on exä sen takia, että halusi aina ulkomaille ja huvipuistoihin
Niin, eihän muijan kanssa ole kiva lähteä mihinkään, mutta kavereiden kanssa varmasti menisi. Ja en tiedä miten exä on saanut miehen suostumaan noihin, kun minä en saa...
Mies viihtyy oikeasti kotona ja on edellisessä suhteessa liikkunut exän pakottamana. Kysy mieheltä onko jotain mitä hän haluaisi tehdä kanssasi?
Ikea nyt ei varmaan ole mikään "jännittävä" vierailupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ette varmaan sovi toisillenne kauhean hyvin, jos toinen tahtoisi tehdä asioita ja toinen on tyytyväinen kotona oleiluun.
Niin, se tässä onkin, kun mun kanssa voi viettää vaan kotona aikaa, mutta mielellään kyllä lähtee jätkien kanssa viihteelle aina silloin tällöin.
Miksi pitäisi tehdä yhdessä kaikkea? Mene sinä kavereittesi kanssa ikeaan ja syömään ja sitten vietätte kahdestaan aikaa miehesi kanssa kotosalla jos hän siellä viihtyy. Ei tarvitse olla kuin paita ja peppu.
Vierailija kirjoitti:
Mies viihtyy oikeasti kotona ja on edellisessä suhteessa liikkunut exän pakottamana. Kysy mieheltä onko jotain mitä hän haluaisi tehdä kanssasi?
Ikea nyt ei varmaan ole mikään "jännittävä" vierailupaikka.
Ikea nyt ei ole varmaan mikään miehen lempimesta, mutta se oli vaan esimerkki. Olisin halunnut käydä hänen kanssaan vaan hakemassa yhden hyllyn ja verhot (ei ollut tarkoituksena mikään koko päivän kestävä ostosreissu). Ikea on tossa ihan lähellä vielä.
Jos olet niin ruma ettei kehtaa liikkua kanssasi julkisesti?
yksi kaveri harrastaa hieman vanhempia naisia ja mainostaa aina ettei niiden kanssa kehtaa näyttäytyä.
Ei halua näyttäytyä sun kanssa. Jos on olevinaan sinkku siellä kotioven ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tässä onkin, kun mun kanssa voi viettää vaan kotona aikaa, mutta mielellään kyllä lähtee jätkien kanssa viihteelle aina silloin tällöin.
Ymmärrän turhautumisen. Oli vähän samankaltainen suhde itsellä ja kyllähän siinä tuntee itsensä kakkoseksi. Nykyinen onneksi haluaa tehdä asioita nimenomaan mun kanssa ensisijaisesti, eikä kavereitakaan silti tarvitse unohtaa vaikka pitää kumppaniaan tärkeimpänä.
Mulle parisuhteen pointti on yhdessä mukava ajanvietto, mutta joillekin se vaikuttaa olevan sellainen sivujuttu, kodin ja rahojen jakaminen tyyliin, ja edelleen hauskaa pidetään lähinnä kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä yhdessä kaikkea? Mene sinä kavereittesi kanssa ikeaan ja syömään ja sitten vietätte kahdestaan aikaa miehesi kanssa kotosalla jos hän siellä viihtyy. Ei tarvitse olla kuin paita ja peppu.
No, näin me tosiaan teemme. Enkä odota/halua mitään jatkuvaa kyljessä roikkumista. Olisi kiva edes joskus lähteä yhdessä johonkin.
Oletko puhunut miehesi kanssa, miltä tilanne sinusta tuntuu? En vaan käsitä, kun nykyisin tullaan nettiin vuodattamaan, miten parisuhde on peestä, eikös asialle kannattaisi tehdä jotain ihan livenäkin....
Mulla oli sama juttu exän kanssa, mun kanssa ei halunnut minnekään mennä tai mitään tehdä muutakuin olla kotona. Kavereidensa kanssa kyllä kävi matkoilla ja vaikka missä. Mutta mun nykyisen kanssa vaan klikkaa niin hyvin, ollaan vasta muutama kk seurusteltu ja käyty vaikka missä ja tehty vaikka mitä. :) exän kanssa olin 2v ja ei tehty oikeastaan yhtään mitään kun ei hän halunnut... Jos sua häiritsee tuo että sä haluat tehdä ja toinen ei, niin suosittelen miettimään teidän suhdetta...
Niin, ekana tulis kyl mieleen, että exä on vinkunut ja kiristänyt, ja siksi mies on pakon edessä ja hampaitaan kiristellen suostunut. Nyt uudessa suhteessa on päättänyt, ettei häntä enää näihin vastentahtoisiin rientoihin pakoteta.
Toinen, kurjempi vaihtoehto on sitten se, että mies ei halua mihinkään sinun kanssasi, vaikka exä tai kaverit kelpasi/ kelpaa hyvin. Silloin vois kuvitella, että mies jotenkin häpeää sinua tai kokee seurasi tylsäksi kodin seinien ulkopuolella tai muutenkin.
Mutta jos rakkauttaan kerran vakuuttaa ja vaikuttaa aidolta, niin sitten kallistuisin tuohon ekaan vaihtikseen.
Kuulemma rakastaa minua ja olen parasta mitä hänelle on tapahtunut... Ei kuitenkaan halua tehdä mitään kanssani kodin ulkopuolella. Ap