Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauniita äitiysvaatteita?

Vierailija
21.03.2016 |

Mistäköhän saisi edullisia ja ihania mammavaatteita? Käytetytkin käy:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmasti riippuu vähän siitä, mitä pidät kauniina. Mä ostin H&M:ltä. Tosin mä tarvitsin lähinnä housuja, paidat mahtuivat kyllä. 

Vierailija
2/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta äitiyshousuihin. Kaupat on pullollaan tavallisia (äitiysvaatteita edullisempia) tunikoita, jotka käyvät hyvin raskaana oleville ja todennäköisemmin niille löytyy käyttöä myös raskauden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet enemmän mekko/hameihmisiä, niin ei välttämättä tarvitse ostaa yksiäkään housuja. Itse ostin parit paksummat äitiyssukkikset ja pystyin käyttämään melko pitkälle omia kellohameita ja mekkoja, joissa oli tilaa mahalle sekä riittävästi pituutta. Loppuraskaudesta ostin H&M:ltä ja Asokselta muutamat äitiys/imetysmekot, niille on käyttöä raskauden jälkeenkin. New Lookilla ja Dorothy Perkinsillä on kivoja vaatteita raskaanaoleville, vaikken itse niistä tilannut tällä kertaa.

Vierailija
4/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää... Käytän oikeastaan pelkästään hameitä ja mekkoja, ja haluaisin pari mekkoa joita eri tavoin asustamalle pärjäisi sekä töissä että vapaalla. Tilasin muutaman zalandolta, ja no, ainakin saatiin miehen kanssa nauraa. Kaikki osottautuivat pettymykseksi, sekä väreiltään että laadultaan. Mietin jo sitä brittiläistä Seraphinea, en vain jaksaisi sitä mahdollista palautusrumbaa.

-

Farkut löysin onneksi ihan H&M:ltä, niissä mielestäni hinta-laatusuhde kohdillaan.

Vierailija
5/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://emmy.fi/myyjalinkki/2222

Hei! Emmystä saa hyviä, vähän käytettyjä äitiysvaatteita halvalla. Suosittelen tutustumaan! Tuossa ylhäällä esim yksi myyjälinkki missä myös joitakin uusia äitiysvaatteita.

Vierailija
6/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalandosta olen tilannut, suosittelen...