Kuka Aikuinen menee Sannin keikalle??
Tajuun teini-ikäiset fanit. Mutta miksi aikuiset menevät mimmin keikoille? Se ei osaa laulaa vaan inisee vaan. Jos tämä menisi xfactor uk koelauluihin, niin ei pääsisi edes niistä läpi (koskee suurinta osaa suomalaisista laulajista btw).
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä yli nelikymppinen akka tykkään Sannin musiikista ja menisin mielelläni kuuntelemaan. Fiksun oloinen tyttö muutenkin.
Fiksu 😂
Juu-u, fiksuuden taso loistaa biisien sanoista 😂
-1Sanat ovat vain sanoja biiseissäkin, sen suuremman sisällön biiseissä sitten kuuntelija joko löytää tai ei.
Putkiaivoille biisit harvoin aukeavat.
Tähän voisi todeta että MITÄHÄN VITTUA? Sannin biisuissa ei ole sisältöä sitten yhtään.
Kerropa minulle sitten oikein sisältörikkaita, maailmaa parantaneita biisejä??? =D
Elton John - Candle in the Wind on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen moniin. Mä en tykkää siitä, mutta onhan se monin verroin sisältörikkaampi kuin Sanni-renkutukset.
Okei. Jätetäänpä tämä tähän, Elton John ja Candle in the wind! =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Se kertoo koskettavan tarinan aikansa seuratuimmasta ja kiistatta kuuluisammasta naisesta. Mitä "mitähän vittua" kertoo? Ai niin, se on pimpero-levyn sisällötön sinkku.
Oman aikansa Kim Kardashianista, , seksiobjektista , joka poseerasi jopa Playboy-lehdelle ja jota oman aikansa "av-mammat" paheksuivat? ; )
Kim on tyhjäpää, Diana ei ollut. Linkkiä playboy kuviin? Ai mitä sanoitkaan? Niinpä, niitä ei ole.
Biisi on tehty alun perin vuonna 1973 Marilyn Monroelle. Sinähän se oikea musiikkiasiantuntija taidat ollakin ; )
Joo, mutta sen uudelleensanoitettu vuoden -97 versio nousi maailman suosioon ja varmasti ymmärtänet, että viittasin siihen.
Ihan ohiksena: todella vaikea tietää kumpaa versiota tarkoitat. Itse pidän "oikeampana" sitä vanhempaa. Dianakohu ei muhun ikinä kovasti vedonnut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mennyt elämässä niin pieleen että täytyy tuntea noin suurta negatiivisuutta ja vihaa jotain artistia kohtaan? Jos et tykkää niin älä sitten kuuntele, pääset paljon helpommalla elämässäsi.
Jaxuhalejako pitäisi vain jaella?! Myötäily ei synnytä keskustelua. Erilaisen mielipiteenkin pitäisi saada sanoa ilman, että joku on heti pätemässä ja tekemässä itsestään parempaa ihmistä suhteessa muihin.
Miten kuuntelemista sitten pitäisi vältää. Festareille ei voi mennä, radiota ei voi kuunnella, televisiota ei voi katsoa, kaupassa ja kauppakeskuksissa ei voi käydä, jne...olisin oikein mielelläni kuuntelematta, mutta se tarkoittaisi itsensä eristämistä sosiaalisesta elämässä. Antakaa nyt edes vapaus sanoa mielipiteensä ilman, että joku käyttää sitä itsensä korostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä yli nelikymppinen akka tykkään Sannin musiikista ja menisin mielelläni kuuntelemaan. Fiksun oloinen tyttö muutenkin.
Fiksu 😂
-1Sanat ovat vain sanoja biiseissäkin, sen suuremman sisällön biiseissä sitten kuuntelija joko löytää tai ei.
Tähän voisi todeta että MITÄHÄN VITTUA? Sannin biisuissa ei ole sisältöä sitten yhtään.
Kerropa minulle sitten oikein sisältörikkaita, maailmaa parantaneita biisejä??? =D
Elton John - Candle in the Wind on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen moniin. Mä en tykkää siitä, mutta onhan se monin verroin sisältörikkaampi kuin Sanni-renkutukset.
Okei. Jätetäänpä tämä tähän, Elton John ja Candle in the wind! =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Se kertoo koskettavan tarinan aikansa seuratuimmasta ja kiistatta kuuluisammasta naisesta. Mitä "mitähän vittua" kertoo? Ai niin, se on pimpero-levyn sisällötön sinkku.
Oman aikansa Kim Kardashianista, , seksiobjektista , joka poseerasi jopa Playboy-lehdelle ja jota oman aikansa "av-mammat" paheksuivat? ; )
Kim on tyhjäpää, Diana ei ollut. Linkkiä playboy kuviin? Ai mitä sanoitkaan? Niinpä, niitä ei ole.
Biisi on tehty alun perin vuonna 1973 Marilyn Monroelle. Sinähän se oikea musiikkiasiantuntija taidat ollakin ; )
Joo, mutta sen uudelleensanoitettu vuoden -97 versio nousi maailman suosioon ja varmasti ymmärtänet, että viittasin siihen.
Juu, ihan varmaan viittasit uudelleensanoitettuun ja tiesit biisin taustat, kun vastasit biisin kertovan Dianasta ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Sanni on tehnyt tällaista arvostelua ansaitakseen? Kyllä taas nolottaa, että notkun tällaisella palstalla.
Av-mammat ovat jokaiselle kauniille , nuorelle ja menestyvälle nuorelle naiselle kateellisia.
Oma elämä koostuu kakkavaipoista, kynttikuppien siirtelystä, Niko-Annelin talvikengistä, kotitöistä ja niistä miehen kanssa tappelemisesta. Siinähän se pähkinänkuoressa.
Kateuskortti vedetty esiin esiliinan taskusta.
Mistä minä sitten olen kateellinen?! Olen saanut olla mukana työryhmässä, joka on hyödyttänyt yhteiskuntaa ja sen hyvinvointia kansainvälisesti parantamalla kilkailuetua maailmantaloudessa. Ansiotuloja noin saman verran, pääomatuloja enemmän.
Ilmankos Suomen talous ja asiat onkin niin perseellään, jos ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa sanaa kilpailuetu oikein , ovat mukana yhteiskunnan asioista päättävissä työryhmissä.
Vai olitko kaatamassa kahvia sille työryhmälle? Se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Sanni on tehnyt tällaista arvostelua ansaitakseen? Kyllä taas nolottaa, että notkun tällaisella palstalla.
Av-mammat ovat jokaiselle kauniille , nuorelle ja menestyvälle nuorelle naiselle kateellisia.
Oma elämä koostuu kakkavaipoista, kynttikuppien siirtelystä, Niko-Annelin talvikengistä, kotitöistä ja niistä miehen kanssa tappelemisesta. Siinähän se pähkinänkuoressa.
Mistä minä sitten olen kateellinen?! Olen saanut olla mukana työryhmässä, joka on hyödyttänyt yhteiskuntaa ja sen hyvinvointia kansainvälisesti parantamalla kilkailuetua maailmantaloudessa. Ansiotuloja noin saman verran, pääomatuloja enemmän.
Ilmankos Suomen talous ja asiat onkin niin perseellään, jos ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa sanaa kilpailuetu oikein , ovat mukana yhteiskunnan asioista päättävissä työryhmissä.
Ja niin päästään Sannista Suomen talouteen. On tää netin maailma ihmeellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu 😂
Juu, ihan varmaan viittasit uudelleensanoitettuun ja tiesit biisin taustat, kun vastasit biisin kertovan Dianasta ; )
Ofc babe! No ei, tiedät enemmän musiikista kuin minä. Papukaijamerkin paikka? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaukaa haettua ole. Ihanteiksi ja arvojen saneilijoiksi nousee Sannin kaltaiset nuoret naiset ja muut tosi tv tähdet niin mitä annettavaa näillä nuorilla on suomen taloudelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytön mä siihen olen, että mamma joka dissaa Sannia palstalla , väittää olevansa yhteiskunnan tukipilari ja suuri taloudellinen ja yhteiskunnan vaikuttaja ;)
Luulisi häntä tosin kiinnostavan muunlaiset asiat, kuin nuoren laulajan lynkkaaminen julkisesti.