Vinkkejä anaaliseksin aloittelijoille?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta, >> seksi
Noneikö tää oo aihe vapaaa?
Mielestäni lähetyssaarnaaja on helpoin, eri asentoja kannattaa kokeilla, kun anatomia on kaikilla erilainen. Kannattaa lämmitellä sormella ja itse ohjata se penis sisään ja edetä syvemmällä hitaasti ihan sentti kerrallaan sinun tahtiisi, siitä ei tule mitään jos mies alkaa itse runnoa. Ja hyvä liukkari on tärkeä, mielestäni silikonipohjaiset ovat tässä hommassa parempia kuin vesiliukkarit. Ennen hommia tietty vessaan ja vähän voi huuhtaista suihkun letkulla (sadetin irroitettuna). Klitoriskiihottimen käyttö tuntuu tavallista paremmalta anaaliseksin aikana ja orgasmi tulee nopeasti, varmaan siksi kun on pakko rentoutua.
Itse suosittelen ilman liukastusvoidetta tekemään. On parempi pito raakana.
Lämmittely, lämmittely, lämmittely. Siinä nuo tärkeimmät. Itselle paras asento on vatsallaan makaaminen ja mies päällä, pystyn siinä olemaan rennoiten. Lämmitellään aina vähintään puoli tuntia sormien avulla.
Lähetyssaarnaaja on paras. Tulokulmaa voi hieman justeerata sen mukaan mikä tuntuu parhaalta.
onpa täällä asiallista porukkaa :D itsekin aiheesta kiinnostunut, mutta jos ohjeena on aina noin puolen tunnin lämmittely, niin eipä oikeen aikaa/jaksamista tuollaiseen ole...
Ai niin ja ysi vielä lisää, että penis kannattaa laittaa tooooodeeella hitaasti sisään. Joskus aikojen alussa mies tökkäsi nopeasti ekat pari senttiä sisään, ja se kipu oli pahinta mitä olen kokenut ja kesti monta tuntia, ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
onpa täällä asiallista porukkaa :D itsekin aiheesta kiinnostunut, mutta jos ohjeena on aina noin puolen tunnin lämmittely, niin eipä oikeen aikaa/jaksamista tuollaiseen ole...
Eihän sitä puolta tuntia pakko ole lämmitellä. Mikä kenellekin on parasta, meillä noin. Nämä on niin yksilöllisiä juttuja, että hankala mitään tarkkoja ohjeita on antaa. Joillakin aiheutuu tuosta kamalaa kipua vaikka kuinka lämmittelisi.
Vierailija kirjoitti:
10min riittää. Voin tulla opettamaan sua, oon hellä ja hyvännäköinen bodattu nuori mies. 17cm parru eli ei pitäisi olla liian iso. Voin myös syödä sun perseen.
Ostin huutokaupasta vanhan, gynekologissa tarkastuksissa ja toimenpiteissä käytettävän, tuolin. Laitan akan siihen jalat pidikkeisiin ja säädän perän sopivalle korkeudelle. Tosi näppärä kapine. Pitäisi olla ihan joka panmiehen varuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10min riittää. Voin tulla opettamaan sua, oon hellä ja hyvännäköinen bodattu nuori mies. 17cm parru eli ei pitäisi olla liian iso. Voin myös syödä sun perseen.
siinä onki sulla työnsarkaa :D:D:D:D
Oman kokemuksen mukaan liukkarissa ei kannata säästella ja aluksi on hyvä lämmitellä sormin. En ennen välittänyt peppuseksistä niinkään mutta nyt oikea kumppani on saanut mut rakastamaan sitä! Välillä jopa kaipaan nimenomaan kunnon peppuun panoa :)
Meillä rouva tykkää ratsastaa pepulla, pystyy itse säätämään tahdin istumalla hitaasti kullin päälle ja JIHAA, sitten menoks. Orkku molemmilla takuuvarmasti
Antaisin neuvoksi, että kannattaa sitten kokeilla useammin kuin kerran.
Ekalla kerralla usein jännittää niin paljon, että ei pysty kunnolla rentoutumaan, eikä se sitten niin kovin ihmeelliseltä tunnu.
Itse olen tyytyväinen, että en jättänyt anaaliseksin harrastamista vaikka alussa se tuntui lähinnä vain oudolta. Nykyään saan parhaat orgasmit juuri anaaliseksissä vaikka nainen ei muka siitä nauttimaan pystykään.
Olen harrastanut anaaliseksiä nyt kolmisen vuotta saman miehen kanssa. Aluksi se oli ihan hirveetä, mutta ensimmäisen vuoden jälkeen jo tuntui ihan erilaiselta. Sitä oikein jo odotti, että perään työntyy se siitin taas kerran.
Jotenkin se nautinto tuntuu samalta, kun lykkäisi kotona kenenkään häiritsemättä kaikessa rauhassa kovalla ähinällä täynnä tavaraa olevan suolensa tyhjäksi. Nyt olen oikeesti ihan onnellinen, ettei mieheni antanut periksi vaan pani peppuun sen ekan vuoden vastustuksestani huolimatta. Pitää vain kestää, niin lopulta alkaa tuntua ihan kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut anaaliseksiä nyt kolmisen vuotta saman miehen kanssa. Aluksi se oli ihan hirveetä, mutta ensimmäisen vuoden jälkeen jo tuntui ihan erilaiselta. Sitä oikein jo odotti, että perään työntyy se siitin taas kerran.
Jotenkin se nautinto tuntuu samalta, kun lykkäisi kotona kenenkään häiritsemättä kaikessa rauhassa kovalla ähinällä täynnä tavaraa olevan suolensa tyhjäksi. Nyt olen oikeesti ihan onnellinen, ettei mieheni antanut periksi vaan pani peppuun sen ekan vuoden vastustuksestani huolimatta. Pitää vain kestää, niin lopulta alkaa tuntua ihan kivalta.
Kylläpäs nyt vitsin murjaisit.
Aina tätä väsynyttä läppää vaan..
Ei kenenkään ole pakko harrastaa anaaliseksiä tai pitää siitä, mutta sen voisi edes yrittää hyväksyä, että meitä naisia, jotka siitä nautintoa saamme, on ihan oikeasti olemassa.
Tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä anaaliseksin aloittamiseen eikä hauskimpia juttuja siitä kuinka hirveää naiselle on moiseen alentua.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt vitsin murjaisit.
Aina tätä väsynyttä läppää vaan..
Ei kenenkään ole pakko harrastaa anaaliseksiä tai pitää siitä, mutta sen voisi edes yrittää hyväksyä, että meitä naisia, jotka siitä nautintoa saamme, on ihan oikeasti olemassa.
Tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä anaaliseksin aloittamiseen eikä hauskimpia juttuja siitä kuinka hirveää naiselle on moiseen alentua.
Siis mä todella pidän nykyisin anaaliseksistä ja haluan sitä vaikka joka päivä. Alku vain oli ikävää. Mies ei paljon enää pimppiin panekaan. Aluksi pani, kun en antanut anusta kovin usein.
Olkaa varovaisia, ettei perse repeä! Voitte harjoitella kestävyyttä jättämällä kuidun pois ja syömällä mm. ummetusta aiheuttavia kalapuikkoja ja ranskanperunoita.
Kuten harrastat anaaliseksiä, varo että suoliluiskahda "häntänä ulos". Varo myös pidätyslihaksia. Ne voivat vaurioitaessa päästää ulosteen mm. julkisen liikenteen ajoneuvossa, työhaastattelussa ja poliisin kuulustelussa.