Miksi Kelan työntekijät ovat veemäisiä ja epäpäteviä
Asiakaspalvelu ala-arvoista ja tietämys laitoksen omasta toiminnasta nollaluokkaa.
Kommentit (17)
Juuri äsken sain hyvää asiakaspalvelua. Oli tullut liikamaksua minun tilille, niin hän vastasi nätisti, että kun lopullinen päätös tulee niin voit sopia maksujärjestelyistä jos et pysty maksamaan kaikkea kerralla.
Omien kokemuste perusteella en yleistäisi, on ollut myös ystävällistä ja aktiivista palvelua.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua
Osasin odottaa tätä kommenttia. Tiedoksesi etten minä ole nyt asiakkaana. Seurannut vaan viereltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasin odottaa tätä kommenttia. Tiedoksesi etten minä ole nyt asiakkaana. Seurannut vaan viereltä.
Olit asiakkaana tai et, mutta silti tuo sanonta pätee.
KELA on ollut se neutraali virasto. Niissä tapauksissa, jossa vääryyttä on tapahtunut, KELA on kohdallani vain menetellyt lain mukaan. Joo, ei ole ollut kivaa, mutta eivät ne työntekijät ole olleet siihen syyllisiä. Onneksi muuten nykyisin ei pahemmin virastoissa tarvitse edes käydä.
Kuka joutuu siellä asioimaan ja miksi? Ikinä en ole kyseistä laitosta sisäpuolelta nähnyt.
Yksi neuvoo yhtä, toinen toista, kukaan ei tunnu oikeasti tietävän miten asiat menee. Mitään asioita ei kerrota ellei osaa itse kysyä, kuinka monilla onkaan sen takia jäänyt paljon tukia saamatta.
Mistä johtunee, että en ole koskaan nähnyt ainoaakaan avointa Kelan työpaikkaa julkisessa haussa? Yksi epäpätevyyden ja osaamattomuuden selitys voi olla se, että työntekijät valitaan jostakin sisäpiiristä aivan muulla perusteella kuin osaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka joutuu siellä asioimaan ja miksi? Ikinä en ole kyseistä laitosta sisäpuolelta nähnyt.
Et ole koskaan tarvinnut opintotukea, et sairaus- tai äitiyspäivärahaa, et työmarkkinatukea etkä mitään muutakaan Kelan maksamaa etuutta? Onnea sinulle, olet todella harvinainen tapaus!
Sisäpuolelta sen laitoksen näkevät yleensä ne, joilla on tullut jotain ongelmia em. etuuksien tai eläkkeitten kanssa, kun muuten asiat hoituvat yleensä netissä.Netti ei tosin suodata ongelmia, mutta niitä selvitetään muulla tavalla kuin käymällä laitoksen tiskillä.
Olen käynyt Kelalla kerran, kun minulle määrättiin kelakorvauksen piiriin kuuluva lääke. Sain hyvää palvelua ja asia hoitui nopeasti.
Ei ne oo, sä vaan luulet että ne on kun et ymmärrä mitä ne sulle yrittää vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtunee, että en ole koskaan nähnyt ainoaakaan avointa Kelan työpaikkaa julkisessa haussa? Yksi epäpätevyyden ja osaamattomuuden selitys voi olla se, että työntekijät valitaan jostakin sisäpiiristä aivan muulla perusteella kuin osaamisen.
Kyllä minä näen aina silloin tällöin KELAn avoimia työpaikkoja. Olen jopa hakenut, mutta en saanut. IT-puolta.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet osaamaton puusilmä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi neuvoo yhtä, toinen toista, kukaan ei tunnu oikeasti tietävän miten asiat menee. Mitään asioita ei kerrota ellei osaa itse kysyä, kuinka monilla onkaan sen takia jäänyt paljon tukia saamatta.
Ihan toinen kuva minulla on lafkasta viimeisen melkein 10 vuoden ajalta.
Kiusaamislaitokseksi kelaa nykyään kutsutaan.
Odotas kun tulet sairaaksi tai muuten joudut niiden armoille.
Kuuluu toimenkuvaan.