Mykät sosiaalivammaiset on outoja eikä sellaiset mitään ihmissuhteita saa
Miksi ei muka saisi sanoa että ihmiset jotka ei puhu mitään on outoja ja että ei sellaiset kenellekään kelpaa? Tottahan se on, ei keneenkään voi tutustua jos ei muille mitään ikinä juttele eikä ole normaali ja sosiaalinen.
Kommentit (31)
Eräs ystäväni on todella hiljainen, ei puhu ellei puhutella, ja löysipä itselleen niin ikään hipihiljaisen kumppanin :) Heidän taloudessa ei varmaan juuri meluhaittoja esiinny. Ei tarvitse olla ylisuulas papupata saadakseen parisuhteen.
Sosiaalivamma-täti is back! Montako ketjua ajattelit avata tästä mieltä polttavasta aiheesta? Ihan oikeasti, nyt jotain rotia tähän touhuun. Ujot, hiljaiset ja sosiaalisesti estyneet ovat ihmisiä siinä missä muutkin, ei ne jatkuvasti rääkättävät ekstrovertit ole sen parempia ihmisinä, ainoastaan rasittavampia. Ujous on jees ja joskus henkilö voi kärsiä esimerkiksi sosiaalisten tilanteiden kammosta, mikä estää sitä ihmistä ottamasta osaa sosiaalisiin rientoihin, ei se maailmaa kaada enkä ymmärrä että mitä se aloittajan persettä kutittaa, jos jotakuta ei kiinnosta sosialisointi muiden kanssa? Ei tämä asia hänelle kuulu pätkän vertaa, huolehtikoon omista asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei muka saisi sanoa että ihmiset jotka ei puhu mitään on outoja ja että ei sellaiset kenellekään kelpaa? Tottahan se on, ei keneenkään voi tutustua jos ei muille mitään ikinä juttele eikä ole normaali ja sosiaalinen.
Oletko tyyppi joka kertoo yksityiasioitaan muilla, halusivat he kuunnella tai ei. Lisäksi loukkaannut, kun sinulle ei avauduta riittävän syvällisesti, vaan sinun mukaasi halutaan pitä kulissit päällä 😨
Kierrän sinut kaukaa ja niin kiertää moni muukin 😈No jos omista lapsista puhuminen tulkitaan yksityisasioiksi. Usein kommentoin jotain työpaikan juttuja ja on ihan vitun raivostuttavia kyllä semmoset mykät vammaset vajakin jotka ei voi jutella mitään vaan vain hymistelee jos niille jotain puhuu!
Taidat olla itse aika pahasti sosiaalivammainen. Et sä voi kuvitella että muilla on joku velvollisuus sua viihdyttää ja sun kanssa kaveerata ja ruveta sitten kiukuttelemaan ja haukkumaan jos joku ei niin tee. Tai tietysti voit, mutta ei se ole varsinkaan aikuiselta ihmiseltä ollenkaan tervettä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyyppi joka kertoo yksityiasioitaan muilla, halusivat he kuunnella tai ei. Lisäksi loukkaannut, kun sinulle ei avauduta riittävän syvällisesti, vaan sinun mukaasi halutaan pitä kulissit päällä 😨
Kierrän sinut kaukaa ja niin kiertää moni muukin 😈No jos omista lapsista puhuminen tulkitaan yksityisasioiksi. Usein kommentoin jotain työpaikan juttuja ja on ihan vitun raivostuttavia kyllä semmoset mykät vammaset vajakin jotka ei voi jutella mitään vaan vain hymistelee jos niille jotain puhuu!
Taidat olla itse aika pahasti sosiaalivammainen. Et sä voi kuvitella että muilla on joku velvollisuus sua viihdyttää ja sun kanssa kaveerata ja ruveta sitten kiukuttelemaan ja haukkumaan jos joku ei niin tee. Tai tietysti voit, mutta ei se ole varsinkaan aikuiselta ihmiseltä ollenkaan tervettä käytöstä.
Ihan oikeastiko ajattelet aikuisen ihmisen kaipaavan viihdyttäjän, puheluas päällepäsmäri on lähinnä kauhistus.
Kylläpä sinä olet pelkojesi uhri. Noinko pelottaa jos outo ja erilainen tulee viereen? Alkaako kurkkua kuristaa? Itse olen sosiaalivammainen ja mykkä mutta kyllä jotain pientä juttelen jos joku tulee juttusille. En pelkää minkäänlaisia ihmisiä. Rohkaistu, paviaani.
Ironista tässä koko jutussa on se, että aloittaja itse vaikuttaa sosiaalisesti rajoittuneelta, se että joku on suulas ja suuna päänä kaikessa, ei tarkoita sitä että henkilöllä on hyvä sosiaaliset taidot. Koska siihen nimittäin kuuluu se että muiden ihmisten tunteet ja tarpeet otetaan huomioon, ja näitä taitoja aloittajalta ei löydy ja se on kiusallisen ilmiselvää.
Höpön löpön. Kyllä minä olen aina miehen saanut, kun olen halunnut. Enkä tasan ikinä olisi jonkun pakonomaisesti pälpättävän moottoriturvan kanssa.
Tiäkkö ap, että ihan fyysisestikin vammaiset saavat puolison? Siinä sulle pohtimista. Että joku vammasen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ajattelet aikuisen ihmisen kaipaavan viihdyttäjän, puheluas päällepäsmäri on lähinnä kauhistus.
Mitä? Oliko tuo muka vastaus tuohon lainattuun viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Oliko tuo muka vastaus tuohon lainattuun viestiin?
Joo tuo on kyllä erikoinen kommentti tuohon. Onko ihmisten luetunymmärtäminen tosiaan niin kehnoa että asiat voi ymmärtää täysin päinvastoin kuin selvästi on tarkoitettu.
En ymmärrä' miten AV-palsta ja todellisuus voivat taas kerran olla näin räikeästi ristiriidassa. Ilmeisesti täällä kirjoittelevat vain ne "sosiaalivammaiset" naiset jotka ovat olleet parisuhteessa 15-vuotiaasta asti ja joilla on vain 10 läheisempää ystävää. Tiesittekö, te ette nyt puhu aidasta tai edes aidan seipäästä.
On tuhoontuomittua olla rauhallinen ja hiljainen kilttimies. Kohtaat päivittäin syvää halveksuntaa sosiaalivammasi perusteella ja mahdollisuutesi ihmissuhteisiin ovat lähellä nollaa.
Minäkin, kohteliaana ihmisenä varmaan hymistelisin ja katoaisin takavasemmalle hyvin nopeasti. Sinun ilmaisutyylisi vaikuttaa riidanhaastamiselta, vaikka itse uskot juttelevasi mukavia.